اخبار فناوری

پروژه ARCore گوگل با اضافه شدن 14 گوشی جدید گسترش یافت

گوگل به گسترش لیست دستگاه های سازگار برای پلتفرم ARCore خود ادامه می دهد. این پروژه به کاربران اجازه می دهد تا از پتانسیل کامل قابلیت های واقعیت افزوده موجود در گوشی های هوشمند اندرویدی خود استفاده کنند. در ماه مارس، چندین دستگاه جدید از جمله محصولات میان رده سامسونگ، موتورولا و سری پیکسل گوگل به این لیست اضافه شدند. در ماه آوریل، پروژه ARCore گوگل با اضافه شدن 14 گوشی جدید، از جمله سری Honor 70 و همچنین گوشی بازی ZTE Nubia RedMagic 7 Pro گسترش بیشتری یافت.

توسعه پروژه ARCore گوگل با اضافه شدن 14 گوشی جدید

به طور کلی، دستگاه های جدید اضافه شده عبارتند از:

  1. 1- آنر 70
  2. 2- Infinix MobileZero 5G 2023
  3. 3-موتو جی 72
  4. 4- Oppo A96 5G
  5. 5- Oppo Reno7 Z 5G
  6. 6- Realme GT 2 Pro
  7. 7- Realme GT Neo 3
  8. 8- Realme GT Neo 3 150W
  9. 9- شارپ AQUOS Sense7
  10. 10- شارپ AQUOS SenseOS
  11. 11- Vivo I2017
  12. 12- شیائومی پوکو ام 4 پرو
  13. 13- شیائومی ردمی نوت 11 اس
  14. 14- ZTE Nubia RedMagic 7 Pro

اکثر این دستگاه ها گوشی های هوشمند میان رده هستند که در بازارهای آسیا و اقیانوسیه و اروپا به فروش می رسند. با این حال، Nubia Red Magic 7 Pro به عنوان یک پیشنهاد رده بالا متمایز است. با این افزوده‌های جدید، کاربران می‌توانند پتانسیل کامل قابلیت‌های واقعیت افزوده موجود در گوشی‌های هوشمند خود را تجربه کنند. آن‌ها می‌توانند از برنامه‌ها و بازی‌هایی استفاده کنند که از انواع ویژگی‌های واقعیت افزوده موجود در سیستم عامل اندروید بهره می‌برند.

توسعه پروژه ARCore گوگل با اضافه شدن 14 گوشی جدید

توسعه پروژه ARCore گوگل با اضافه شدن 14 گوشی جدید

شایان ذکر است که اعتبارسنجی دستگاه‌هایی که در لیست سازگاری ARCore هستند، برای Google زمان می‌برد، زیرا این شرکت باید اطمینان حاصل کند که هر دستگاه استانداردهای خود را دارد. به همین دلیل است که بیش از یک ماه پس از دریافت مهر تایید گوگل، گوشی های پرچمداری مانند سری گلکسی اس 23 سامسونگ به فهرست آن پیوستند.

اگر می خواهید بررسی کنید که آیا دستگاه شما در لیست ARCore قرار دارد، می توانید از صفحه دستگاه های پشتیبانی شده بازدید افزودن این دستگاه‌های جدید به لیست سازگاری ARCore نشان‌دهنده تعهد Google برای دسترسی به واقعیت افزوده برای همه است. با هر دستگاه جدیدی که به لیست اضافه می‌شود، اکوسیستم AR قوی‌تر می‌شود و فرصت‌های بیشتری را برای توسعه‌دهندگان فراهم می‌کند تا تجربیات AR جذابی را برای کاربران ایجاد کنند.

نظر شما درباره گسترش پروژه ARCore گوگل با اضافه شدن 14 گوشی جدید چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا