اخبار فناوری

رندر کامل سری ROG Phone 7 ایسوس طراحی نهایی این گوشی های گیمینگ را نشان می دهد

ASUS ROG Phone Series 7 در تاریخچه 13 آوریل / 24 آوریل به طور رسمی در سراسر جهان معرفی شده است. از نو، امکانات و تصاویر این خانواده به صورت آنلاین فاش شده است. اخیرا اما افشاگر ایوان بلاس ایسوس رندرهای کاملی از مدل های ROG Phone 7 و ROG Phone 7 Pro به اشتراک گذاشته است که طراحی نهایی این گوشی های بازی را به نمایش گذاشته است.

رندر کامل گوشی ROG سری 7 ایسوس

با شروع از مدل استاندارد، رندرها نشان می‌دهند که این گوشی طراحی مشابه مدل قبلی خود با لبه‌های خمیده و پنل پشتی خمیده خواهد داشت. پشتی نیز میزبان سه دوربین و فلاش LED است، در حالی که سمت راست دستگاه به دکمه تنظیم صدا و دکمه پاور مجهز شده است. مدل پرو نیز با طراحی مشابه مدل قبلی معرفی خواهد شد و دارای یک صفحه نمایش اضافی در پنل پشتی خود خواهد بود که لوگوی انحصاری جمهوری گیمرهای ایسوس را نمایش می دهد.

انتظار می رود ASUS ROG Phone 7 با نمایشگر عظیم 6.78 اینچی E4 AMOLED با نرخ تازه سازی 165 هرتز و وضوح Full HD+ همراه با اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش عرضه شود. انتظار می رود این دستگاه با پردازنده نسل دوم اسنپدراگون 8، رم LPDDR5X و فضای ذخیره سازی UFS 4.0 کار کند. لیست Geekbench همچنین یک نوع رم 16 گیگابایتی را نشان می دهد.

رندر کامل گوشی ROG سری 7 ایسوس

رندر کامل گوشی ROG سری 7 ایسوس

این دستگاه احتمالاً روی اندروید 13 و رابط کاربری ROG اجرا می‌شود که دارای دوربین جلویی 32 مگاپیکسلی و دوربین پشتی 50 مگاپیکسلی با سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، سنسور 13 مگاپیکسلی فوق عریض و سنسور 5 اینچی است. عمق مگاپیکسل این گوشی دارای باتری 6000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 65 واتی است و از شاسی ضد آب و گرد و غبار با استاندارد IP54 و وزن کمتر از 240 گرم بهره می برد.

مدل پایه ROG Phone 7 حدود 580 دلار قیمت دارد و در 13 آوریل در بازارهای مختلف مانند ایالات متحده، چین، تایوان و هند عرضه خواهد شد. تصاویر لو رفته از این دستگاه نشان می دهد که طراحی مشابه مدل قبلی با پنل پشتی سفید و بریدگی نور ماتریسی خواهد داشت. این گوشی همچنین دارای دو بلندگو، پورت USB Type-C، جک هدفون 3.5 میلی متری و دکمه های پاور و صدا در لبه سمت راست خواهد بود.

نظر شما در مورد رندر کامل سری ROG Phone 7 ایسوس چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا