اخبار فناوری

سامسونگ گلگسی A25 با Exynos 1280 رسما معرفی شد + طراحی Key Island

بالاخره Galaxy A25 سامسونگ رسما معرفی شد. این دستگاه به همان تراشه‌ای مجهز است که گلکسی A53 مجهز بود و ارتباط 5G را نیز ارائه می‌کند. سامسونگ گلگسی A25 با Exynos 1280 عرضه خواهد شد. همچنین زبان طراحی جدید این برند کره‌‌ای با نام Key Island در این دستگاه استفاده شده است.

سامسونگ گلگسی A25

با طراحی شروع کنیم، جایی که کلیدواژه Key Island وجود دارد. سامسونگ در زبان طراحی جدید خود فریم محصولاتش را تخت کرده و بخش کلید‌های تنظیم صدا و قفل را کمی برجسته‌تر در نظر می‌گیرد. به این بخش برجسته “جزیره کلید” یا همان Key Island گفته می‌شود. در تصویر زیر به خوبی می‌توانید این مفهوم را درک کنید:

Key Island

Key Island

در بخش نمایشگر شما یک پنل ۶.۵ اینچی دریافت خواهید کرد که از نوع Super AMOLED بوده و رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی دارد. این پنل با رزلوشن FHD و حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیت در نظر گرفته شده است. دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی درون ناچ U شکل بالای نمایشگر قرار دارد.

در بخش دوربین اصلی شما یک سه‌گانه روی قاب پشتی دارید. طراحی بخش دوربین مشابه ترند فعلی گوشی‌های سامسونگ است. دوربین اصلی یک نمونه ۵۰ مگاپیکسلی با OIS یا لرزشگیر اپتیکال تصویر بوده که لنزی با f/1.8 دارد. دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو نیز در کنار آن قرار دارند.

توانایی فیلم‌برداری 4K با دوربین اصلی نیز وجود دارد که با نرخ ۳۰ فریم برثانیه صورت می‌پذیرد.

دوربین های گلکسی A25

دوربین های گلکسی A25

تراشه ۵ نانومتری اگزینوس ۱۲۸۰ شاید برای گلکسی A53 خیلی انتخاب محبوبی نبود اما قطعا روی گلکسی A25 می‌تواند وسوسه‌کننده ظاهر شود. این تراشه اتصال 5G را برای این گوشی ارزان قیمت سامسونگ ممکن می‌کند. در کنار این تراشه شما می توانید ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی داشته باشید.

در بخش نرم افزار وعده ۴ سال آپدیت اساسی اندروید و ۵ سال آپدیت امنیتی وجود دارد. این دستگاه خوشبختانه با اندروید ۱۴ و One UI 6 به صورت پیش‌فرض عرضه می‌شود. این یعنی تا اندروید ۱۸ (یا هر چه که نام داشته باشد) باید رسما آپدیت شود.

هر چند شارژ درون جعبه Galaxy A25 نیست اما جک ۳.۵ میلی‌متری صدا هنوز روی بدنه دستگاه وجود دارد. باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری آن از طریق پورت USB C با حداکثر توان ۲۵ وات می‌تواند شارژ شود. پشتیبانی از NFC نیز وجود دارد.

قیمت گلکسی A25 چقدر است؟

سامسونگ Galaxy A25 در سه رنگ بالا عرضه می‌شود. این رنگ‌ها خاکستری، طوسی و زرد هستند. برای بازار فرانسه قیمت مدل ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی معادل ۳۱۹ یورو است. ما انتظار داریم که قیمت این محصول در بازار کشور ما کمتر و تقریبا معادل گلکسی A24 باشد، البته پس از تعادل قیمت.

نظر شما درباره Galaxy A25 چیست؟ آن را می‌پسندید؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/12/12/%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%B3%D9%88%D9%86%DA%AF-%DA%AF%D9%84%DA%AF%D8%B3%DB%8C-a25-%D8%A8%D8%A7-exynos-1280-%D8%B1%D8%B3%D9%85%D8%A7-%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-%D8%B4%D8%AF-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا