اخبار فناوری

وان پلاس Ace 2 Pro احتمالا از شارژ سریع ۱۵۰ واتی پشتیبانی می‌کند

وان پلاس در حال آماده شدن برای رونمایی از Nord 3 و OnePlus Fold است. این شرکت در آینده یک گوشی پرچمدار از سری Ace را نیز به بازار عرضه خواهد کرد. این گوشی، وان پلاس Ace 2 Pro نام داشته و احتمالا در بازار جهانی با نام OnePlus 11RT عرضه خواهد شد. هم اکنون، یک افشاگر اطلاعات، مشخصات کلیدی این تلفن هوشمند آینده وان پلاس را به اشتراک گذاشته است. انتظار می‌رود که این دستگاه از شارژ سریع ۱۵۰ واتی پشتیبانی کرده و به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ مجهز شود.

وان پلاس Ace 2 Pro از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد

در گذشته شایعاتی درباره OnePlus Ace 2 Pro منتشر شده بود. امروز اما افشاگر معروف اطلاعات یعنی Digital Chat Station، مشخصات کلیدی این گوشی هوشمند را به اشتراک گذاشت. طبق گفته های وی، تلفن هوشمند مورد بحث به صفحه نمایش خمیده با وضوح 1.5K مجهز خواهد شد. Digital Chat Station قبلا ادعا کرده بود که این پنل مشابه Reno 10 Pro+ بوده و از فناوری کاهش نور PWM ۱۴۴۰ هرتزی بهره خواهد برد.

OnePlus Ace Pro

تراشه قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل ۲ به عنوان قلب تپنده وان پلاس Ace 2 Pro در نظر گرفته شده است. این تلفن هوشمند از خنک کننده بزرگ VC برخوردار خواهد بود. این دستگاه از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX890 برای دوربین اصلی استفاده خواهد کرد. متاسفانه اطلاعاتی درباره دو دوربین دیگر این گوشی در دست نیست. ادعا می‌‌شود که این تلفن هوشمند آینده وان پلاس از باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی آمپری برخوردار خواهد بود.

همان طور که وب سایت Gizmochina در آخرین گزارش خود اشاره می‌کند، وان پلاس ایس ۲ پرو مشخصات قدرتمندی دارد. اما نکته برجسته این گوشی، قابلیت شارژ سریع آن است. طبق گفته DCS، این تلفن هوشمند آینده وان پلاس از شارژ سریع ۱۵۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد. اگرچه ممکن است نسخه‌ای با شارژ ۱۰۰ واتی نیز وجود داشته باشد. OnePlus Ace 2 Pro به عنوان یک گوشی پرچمدار میان رده وارد بازار شده و با دستگاه هایی مانند ردمی K60 Ultra و ریلمی GT Neo 5 Pro به رقابت خواهد پرداخت. هنوز اطلاعات درباره تاریخ رونمایی OnePlus Ace 2 Pro منتشر نشده است.

وان پلاس Ace Pro با تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ و شارژر ۱۵۰ واتی معرفی شد

نظر شما درباره این تلفن هوشمند آینده وان پلاس چیست؟ آیا این دستگاه می‌تواند رقبای خود را به چالش بکشد؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/06/14/%D9%88%D8%A7%D9%86-%D9%BE%D9%84%D8%A7%D8%B3-ace-2-pro-%D8%A7%D8%AD%D8%AA%D9%85%D8%A7%D9%84%D8%A7-%D8%A7%D8%B2-%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%98-%D8%B3%D8%B1%DB%8C%D8%B9-%DB%B1%DB%B5%DB%B0-%D9%88%D8%A7%D8%AA/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا