اخبار فناوری

بهترین مدل سردوش حمام و کاسه روشویی در سال ۲۰۲۳

چه مدلی از سردوش خوب است؟ برای روشویی سرویس بهداشتی چه مدل کاسه روشویی بخرم؟ اگر جنسی که می‌خرم به خوبی آنچه برایش تبلیغ شده نباشد، چه کار کنم؟

اگر شما هم قصد خرید سردوش حمام و کاسه روشویی و سایر لوازم بهداشتی برای خانه یا محل کار خود هستید، احتمالا این سوالات ذهن شما را نیز با خودش درگیر کرده است.

در گذشته، دوش گرفتن و حمام کردن تنها برای نظافت بود، اما رفته‌رفته و با پیشرفت تکنولوژی و همچنین، سلطه مدرنیته بر زندگی انسان‌ها، دوش گرفتن یکی از کارهای مهم و آرام‌بخشی است که هر شخصی در طول روز برای رفع خستگی خودش انجام می‌دهد.

 

 

از طرف دیگر، امروزه زیبا و شیک بودن سرویس‌های بهداشتی منازل به یکی از استانداردهای هر خانه تبدیل شده است. بنابراین شما باید برای انتخاب بهترین مدل سردوش حمام و کاسه روشویی به دنبال مدل و برندی باشید که علاوه‌بر کارآیی و دوام بالا، چهره جذابی به سرویس بهداشتی شما ببخشد.

خب، در در ادامه این مطلب قصد داریم تا بهترین مدل‌های سردوش حمام و کاسه روشویی سال ۲۰۲۳ را که می‌توان در بازار ایران تهیه کرد به شما معرفی کنیم.

بهترین مدل سردوش حمام در سال ۲۰۲۳

در ابتدا باید بگوییم که در حال حاضر بهترین مارک سردوش حمام در بازار ایران متعلق به برندهای نوبیلی، آلمار و ویسن‌تین است. این برندها در جهان جزو معتبرترین تولیدکنندگان لوازم سرویس بهداشتی محسوب می‌شوند و محصولاتشان در سراسر جهان قابل خرید و استفاده است.

در اینجا بهتر است به این نکته اشاره کنیم که پیش از خرید سردوش، حتما فشار آب خانه خود را بررسی کنید چرا که بدون داشتن فشار آب مناسب، خرید بهترین سردوش‌ها هم تجربه‌ای لذت‌بخش از استحمام در اختیارتان قرار نمی‌دهد.

۱. سردوش گرد نوبیلی مدل AD139/112BM

سردوش نوبیلی مدل AD139/112BM با طراحی گرد و دایره شکل خود، یکی از جدیدترین سردوش‌های برند نوبیلی است که رنگ مشکی آن مناسب سرویس‌های بهداشتی مدرن با طراحی مینیمال است.

این سردوش از جنس ABS ساخته شده و به صورت توکار چه بر روی دیوار و چه بر روی سقف نصب می‌شود. همچنین، اندازه سردوش ۲۰ سانتی‌متر است و طراحی آن به شکلی است تا پاشش آب همه بدن را پوشش دهد.

۲. سردوش مربعی ویسن‌تین مدل VS0179A

اولین نکته‌ای که در سردوش مدل VS0179A از برند ویسن‌تین نظر را به خود جلب می‌کند شکل مربعی آن و طراحی جالبش است.

این سردوش که یکی از جدیدترین مدل‌های برند ویسن‌تین در ایران است، از جنس استیل ساخته شده و مناسب نصب به صورت توکار (بر روی سقف یا دیوار حمام) است.

ابعاد این سردوش بزرگ سقفی ۲۵ در ۲۵ سانتی‌متر است که به راحتی می‌تواند آب را به همه نقاط بدن برساند و نیازی به جابه‌جایی در حین استفاده از آن نیست.

نازل‌های به‌کاررفته در این سردوش نیز از نوع Self-Cleaning و از جنس EPDM هستند؛ به این معنی که رسوب را در خودشان نگه نمی‌دارند و در صورت مشاهده رسوب، به راحتی و با کشیدن دست پاک می‌شوند.

۳. سردوش گرد آلمار کد E044040

سردوش گرد مدل E044040 با قطر ۳۰ سانتی‌متری خودش یکی از بهترین انتخاب‌ها برای سرویس‌های بهداشتی متوسط و بزرگ است.

طراحی این سردوش به شکل گرد و دایره شکل بوده و تنها به به صورت تک حالته بارانی (Rain) آب‌رسانی می‌کند. جنس سردوش گرد آلمار مدل E044040 از استیل ضدزنگ است و در آن از آبکاری آینه‌ای و کارتریج‌های شبکه‌ای استفاده شده است.

نازل‌های این سردوش نیز از جنس PEX ضد رسوب است که فرآیند شست‌وشو و تمیز کردنشان را بسیار راحت می‌کند.

 

 

۴. سردوش دستی سه‌حالته ویسن‌تین مدل VS3333

سردوش دستی سه‌حالته ویسن‌تین مدل VS3333، برخلاف مدل‌های قبلی، به صورت دستی یا تلفنی است و به صورت توکار نصب نمی‌شود!

این مدل سردوش به دلیل سه حالت متفاوت در نحوه پاشش آب، هم‌اکنون یکی از پرطرفدارترین دوش‌های حمام در بازار کشور محسوب می‌شود. حالت‌های پاشش این سردوش عبارتند از:

  • • پاشش آب معمولی: این مدل پاشش معمول و بارانی گوشی دستی حمام می باشد که بیشترین استفاده از همین حالت است
  • • پاشش آب شلاقی: معمولا از این حالت پاشش برای شستن کف و دیوار یا تمیز کردن مواد به جا مانده روی دیوار یا کف استفاده می‌شود
  • • پاشش آب دایره‌ای: این مدل ریزش آب به صورت دایره ای آب را خارج میکند و بیشتر برای ماساژ استفاده می‌شود

جنس پنل این سردوش نیز از جنس EPDM ضد رسوب است که دیگر به‌خوبی می‌دانیم به خاطر این موضوع، شست‌وشو تمیز کردن آن آسان است.

تا به اینجای کار ۴ مورد از بهترین سردوش‌های سال ۲۰۲۳ را به شما معرفی کرده‌ایم. اگر قصد خرید سردوش دارید، پیشنهاد می‌کنیم جهت اطلاع از قیمت سردوش حمام و سایر تجهیزات بهداشتی به وب‌سایت گلزار هوم مراجعه کنید.

بهترین مدل کاسه روشویی در سال ۲۰۲۳

به‌طور کلی، کاسه‌های روشویی را می‌توان از نظر طراحی به دو دسته کلاسیک و مدرن تقسیم‌بندی کرد. فرقی نمی‌کند که سلیقه شما به سمت کدام نوع از طراحی متمایل است، نکته‌ای که باید در هنگام خرید کاسه روشویی به آن توجه کنید برند سازنده و متریال به‌کاررفته در این محصول است.

در حال حاضر، یکی از بهترین‌ برندهای کاسه روشویی در ایران برند الپس (به انگلیسی Alps) است که در این مطلب قصد داریم چند مورد از بهترین انواع آن را به شما معرفی کنیم.

۱. کاسه روشویی الپس مدل W1421

کاسه روشویی مربعی الپس مدل W1421 با طراحی مدرن و ارتفاع ۱۴ سانتی‌متری خود مناسب آن دسته از افرادی است که به دنبال یک دیزاین مینیمال برای سرویس بهداشتی خود هستند.

با اولین نگاه به این کاسه روشویی تصور می‌کنید که شخصی از آینده آن را طراحی کرده است. همچنین، ابعاد ۳۸ در ۳۸ در ۱۴ سانتی‌متر آن باعث شده که فضای بسیار کمی را در سرویس بهداشتی اشغال کند.

جنس سرامیک به‌کاررفته در کاسه روشویی مربعی الپس مدل W1421 از نوع درجه ۱ است که همین موضوع نشان‌دهنده دوام و استحکام بالای این محصول است.

از طرف دیگر، استفاده از لایه ضخیم آنتی‌باکتریال در این محصول سبب شده که پاکیزه نگه داشتن آن کار چندان دشواری نباشد.

 

۲. کاسه روشویی الپس مدل W1125

کاسه روشویی الپس مدل W1125 مناسب آن دسته از افرادی است که هم به دنبال محصولی مقرون به‌صرفه و با قیمت مناسب هستند و هم می‌خواهند کاسه روشویی خانه‌شان طراحی مینیمال و مدرنی داشته باشد.

الپس در این کاسه روشویی یک پوسته ضخیم آنتی باکتریال به‌کاربرده است تا از نفوذ آب، باکتری و رسوب به درون آن جلوگیری کند.

کاسه روشویی مدل W1125 ابعادی ۴۰ در ۴۰ در ۱۲ سانتی‌متر دارد که نشان‌دهنده حجم کوچک و جمع‌وجور بودن آن است؛ البته طراحی گودی این کاسه روشویی به شکلی است که در زمان استفاده قطرات آب به بیرون از کاسه پرتاب نمی‌شوند.

۳. کاسه روشویی طلایی الپس مدل W1147

کاسه روشویی طلایی رنگ و بیضی شکل W1147 یکی دیگر از تولیدات برند الپس است که می‌توان آن را بر روی کانتر، سنگ یا هر صفحه چوبی دیگری نصب کرد.

این کاسه روشویی با رنگ طلایی منحصر‌به‌فرد خود مناسب آن دسته از افرادی است که به دنبال طراحی کلاسیک و در عین ساده هستند.

جنس کاسه روشویی W1147 از جنس سرامیک است و تنها یک پانچ درون خودش دارد که طراحی و جلوه زیبایی به آن بخشیده است.

جمع‌بندی

ما تلاش کردیم تا در این مطلب شما را با بهترین سردوش‌ حمام و کاسه روشویی سال ۲۰۲۳ در ایران  آشنا کنیم تا بتوانید در زمان خرید از بین بهترین گزینه‌ها انتخاب کنید. امیدواریم که مطالب آورده شده در این مقابله برایتان مفید بوده باشد.

شرکت گلزار اتصال با بیش از ۲۵ سال سابقه در واردات اتصالات یکی از بزرگترین مجموعه‌های ساختمانی در زمینه واردات شیرآلات، وال هنگ، روشویی، اکسسوری حمام و … است. فروشگاه آنلاین گلزار هوم نیز با هدف ارائه بهترین سرویس در جهت تامین کالاهای مورد نیاز مشتریان توسط این هلدینگ راه‌اندازی شده است.

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/06/14/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%AF%D9%84-%D8%B3%D8%B1%D8%AF%D9%88%D8%B4-%D8%AD%D9%85%D8%A7%D9%85-%D9%88-%DA%A9%D8%A7%D8%B3%D9%87-%D8%B1%D9%88%D8%B4%D9%88%DB%8C%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%B3/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا