اخبار فناوری

واتس اپ ویژگی استیکر های متحرک بر اساس آواتار کاربران را به‌زودی دریافت می‌کند

واتس اپ به‌تازگی اعلام کرده که استیکر های متحرک بیشتری را به اپلیکیشن خود اضافه کرده است. این پیامرسان اکنون قادر است با استفاده از سلفی کاربر، آواتار را به‌صورت خودکار ایجاد کند. به‌گزارش WABetaInfo، واتس اپ قصد دارد نسخه‌های متحرک استیکر های آواتار را به اپلیکیشن خود اضافه کند.

استیکر های متحرک واتس اپ

ویژگی آینده در نسخه بتا WhatsApp (v2.23.15.6) برای اندروید مشاهده شده است. نسخه‌های متحرک استیکرهای آواتار به‌صورت پویا هستند، احساس سرزنده‌تری دارند و به افراد اجازه می‌دهند در ارتباطات خود بیانگرتر باشند و درعین‌حال مکالمات را سرگرم‌کننده‌تر کنند. WABetaInfo نیز ویدیویی از این ویژگی منتشر کرده است که نشان می‌دهد استفاده از آن بسیار آسان است. هنگامی‌که آواتار خود را در برنامه ایجاد کردید، به بخش استیکرها بروید، روی آواتارها ضربه بزنید تا استیکرهای متحرک با مضمون آواتار خود را پیدا کنید.

به‌گفته‌ی این نشریه، استیکرهای آواتار متحرک در نسخه بتا برنامه بسیار خوب کار می‌کنند، بدون اینکه مشکلات پایداری داشته باشند. این نشان می‌دهد که واتس اپ می‌تواند به‌زودی این ویژگی را در نسخه پایدار برنامه معرفی کند. بااین‌حال، درحال‌حاضر هیچ اطلاعاتی در مورد اینکه چه زمانی این ویژگی در دسترس عموم قرار خواهد گرفت، وجود ندارد.

استیکر های متحرک واتس اپ

استیکر های متحرک واتس اپ

هر زمان که واتس اپ این ویژگی را دریافت کند، ممکن است به افراد اجازه دهد تا در تماس‌های ویدیویی، کاربران خود را به‌عنوان متا آواتار معرفی کنند، قابلیتی که متا به‌تازگی برای تماس‌های ویدیویی اینستاگرام و Messenger منتشر کرده است.

درکنار آواتارهای متحرک، واتس اپ همچنین درحال کار بر روی یک ویژگی پیشنهاد استیکر بر اساس ایموجی مورد استفاده در طول چت است که به کاربران امکان می‌دهد استیکرهای مربوطه را راحت‌تر کشف و به‌اشتراک بگذارند.

علاوه‌بر این پیشرفت‌های هیجان‌انگیز، واتس اپ به‌طور فعال روی چندین ویژگی دیگر برای بهبود تجربه کاربری کار می‌کند. این موارد شامل افزایش حریم خصوصی با ویژگی شماره تلفن مخفی، معرفی یک ویژگی فیلتر لیست چت و اجرای قابلیت‌های اشتراک‌گذاری ویدیو با کیفیت بالا است.

نظر شما درباره استیکر های متحرک WhatsApp چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/07/16/%D9%88%D8%A7%D8%AA%D8%B3-%D8%A7%D9%BE-%D9%88%DB%8C%DA%98%DA%AF%DB%8C-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%DB%8C%DA%A9%D8%B1-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D8%AA%D8%AD%D8%B1%DA%A9-%D8%A8%D8%B1-%D8%A7%D8%B3%D8%A7%D8%B3-%D8%A2/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا