اخبار فناوری

واتس اپ امکان ارسال پیام به مخاطب ناشناس بدون ذخیره شماره را فراهم کرد

نمی‌توان انکار کرد که واتس اپ یکی از پرکاربردترین برنامه‌های پیامرسانی حال‌حاضر است؛ اگرچه شاید غنی‌تر آن‌ها نباشد. اگرچه ویژگی‌های این اپلیکیشن به‌خوبی رقبا نیست، اما توسعه‌دهندگان متا هر از گاهی برخی قابلیت‌های کاربردی را به آن اضافه می‌کنند. آخرین ویژگی واتس اپ قرار است ارسال پیام به مخاطب ناشناس را بدون ذخیره شماره تماس آن آسان‌تر کند، چیزی که باید مدت‌ها پیش امکان‌پذیر می‌شد.

ارسال پیام به مخاطب ناشناس واتس اپ

اگرچه این ویژگی ممکن است به‌ظاهر کوچک به‌نظر برسد، اما به کسانی که باید با مخاطبین ذخیره‌نشده سروکار داشته باشند، کمک خواهد کرد. به‌عنوان‌مثال، تا حالا برای شما پیش آمده است که قصد دارید برای اولین بار به یک اکانت پیامی را ارسال کنید. خب، پیش از این مجبور بودید حتما شماره مخاطب خود را ابتدا در لیست کانتکت خود ذخیره کرده و سپس به ارسال پیام در واتس اپ ادامه دهید. با ویژگی جدید اما، تنها کاری که باید انجام دهید این است که شماره را جستجو کنید و مخاطب شما درنهایت ظاهر می‌شود.

خوشبختانه، با ویژگی جدید، نیازی به ذخیره شماره نخواهید داشت، زیرا WhatsApp به شما امکان می‌دهد شماره‌ای را که می‌خواهید پیام ارسال کنید، جستجو کرده و آن را در خارج از لیست مخاطبینی که در بخش شماره تماس گوشی خود ذخیره کرده‌اید، بیابید. به تصویر ارائه‌شده توسط WaBetaInfo نگاهی بیندازید.

ارسال پیام به مخاطب ناشناس واتس اپ

ارسال پیام به مخاطب ناشناس واتس اپ

خبر خوب این است که این ویژگی منحصر به نسخه بتا WhatsApp نیست. بااین‌حال، شما به آخرین برنامه در اندروید یا iOS نیاز دارید و به‌خوبی کار می‌کند. دفعه بعد که واقعاً می‌خواهید به کسی پیام دهید، نگران ذخیره مخاطب، ارسال پیام به آن‌ها و حذف مخاطب بعد از اتمام کار خود نخواهید بود.

همان‌طور که گفته شد، این یک تغییر نسبتاً کوچک در برنامه است، اما باعث می‌شود آن را برای بسیاری از کاربران، ازجمله خودم، بسیار راحت‌تر کند. WhatsApp به‌طور مداوم روی افزودن ویژگی‌های جدید کار می‌کند تا اپلیکیشن پیامرسان خود را کاربردی‌تر کرده و آن را برای رقابت بیشتر با تلگرام مهیا کند.

نظر شما درباره ویژگی ارسال پیام به مخاطب ناشناس واتس اپ چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/07/19/%D9%88%D8%A7%D8%AA%D8%B3-%D8%A7%D9%BE-%D8%A7%D9%85%DA%A9%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D8%B1%D8%B3%D8%A7%D9%84-%D9%BE%DB%8C%D8%A7%D9%85-%D8%A8%D9%87-%D9%85%D8%AE%D8%A7%D8%B7%D8%A8-%D9%86%D8%A7%D8%B4%D9%86%D8%A7/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا