اخبار فناوری

توسعه صفحه نمایش هوشمند اپل برای کنترل لوازم خانگی هوشمند در حال انجام است

اپل به تازگی اسپیکر هوشمند جدید خود را با این نام عرضه کرده است نسل دوم هوم پاد معرفی کرد. طبق یک گزارش جدید، برنامه های این شرکت برای خانه هوشمند بسیار بزرگتر از تصور است. به گفته وب‌سایت «Apps Insider»، اپل در حال کار بر روی طیف وسیعی از دستگاه‌ها است که به آن اجازه می‌دهد در این فضا بهتر با گوگل و آمازون رقابت کند. در همین راستا، توسعه صفحه نمایش هوشمند اپل برای کنترل لوازم خانگی هوشمند در حال انجام است.

توسعه نمایشگر هوشمند اپل

گام بعدی اپل با یک نمایشگر هوشمند آغاز خواهد شد که اساساً یک آیپد ارزان قیمت خواهد بود که می توانید با استفاده از “بسته های مغناطیسی” آن را به دیوارها یا مکان های دیگر نصب کنید. این محصول می تواند محصولات خانه هوشمند شما مانند ترموستات و چراغ ها را کنترل کند، فیلم پخش کند و چت های FaceTime را مدیریت کند.

این دستگاه برای تولید در نظر گرفته شده است که ظاهراً دستگاه های روی میز یا دیواری محبوب تر می شوند و آمازون با Echo Show خود و Google با Nest Hub خود محصولات مشابهی در بازار دارند. گفته می شود نمایشگر هوشمند اپل سال آینده وارد بازار خواهد شد.

یک «اسکله» برای آی‌پدهای فعلی چیزی است که اپل می‌تواند در نظر بگیرد. حتی نمایشگرهای خانه هوشمند بزرگتر در اپل مورد بحث قرار گرفته است، اما به نظر نمی رسد تصمیمی در مورد در دسترس بودن آنها وجود داشته باشد.

ظاهراً نسخه بعدی Apple TV دارای پردازنده سریع تری خواهد بود که باید در نیمه اول سال آینده عرضه شود و همان طراحی مدل فعلی را حفظ خواهد کرد.

دستگاهی که جعبه Apple TV را با اسپیکر هوشمند و دوربین FaceTime ترکیب می کند نیز در دست ساخت است، اما مشکلات مختلفی در این پروژه وجود داشته است. به عنوان مثال، محصول نهایی در ابتدا قرار بود امسال عرضه شود، اما در حال حاضر مشخص نیست چه زمانی ممکن است عرضه شود.

نظر شما چیه؟ بازار بزرگ بعدی برای برندهای فناوری که باید روی آن تمرکز کنند، خانه هوشمند است؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا