اخبار فناوری

تاریخ رونمایی پوکو F5 و F5 Pro مشخص شد: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲

سرانجام تاریخ رونمایی پوکو F5 و F5 Pro مشخص شد. این برند زیرمجموعه شیائومی رسماً اعلام کرد که سری POCO F5 در نهم می (۱۹ اردیبهشت ماه) معرفی خواهد شد. پوکو اف ۵ و اف ۵ پرو در بازار های جهانی عرضه خواهند شد. اما در بازار هند خبری از نسخه پرو نبوده و تنها مدل استاندارد در این بازار عرضه می‌شود. POCO F5 به عنوان جانشین F4 وارد بازار خواهد شد.

تاریخ رونمایی پوکو F5 و F5 Pro نوزدهم اردیبهشت ماه خواهد بود

دیروز، کوالکام تایید کرد که POCO F5 اولین گوشی هوشمند کشور هند خواهد بود که از تراشه اسنپدراگون ۷ نسل ۲ بهره می‌برد. همچنین تأیید شده است که این تلفن هوشمند در دو نسخه ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی و ۱۲ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود. طبق تیزر به اشتراک گذاشته شده توسط POCO India و وب‌سایت Flipkart، طراحی قاب پشتی این تلفن هوشمند آینده شیائومی شبیه ردمی نوت ۱۲ توربو است.

پوستر منتشر شده از سوی پوکو هند

همان طور که انتظار داشتیم، به نظر می‌رسد که POCO F5 در حقیقت همان نسخه ری‌برند شده ردمی نوت ۱۲ توربو خواهد بود. اگر واقعاً این موضوع صحت داشته باشد، می‌توان انتظار داشت POCO F5 دارای صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی AMOLED و دوربین سه گانه ۶۴ مگاپیکسلی باشد. احتمالا دوربین اصلی این تلفن هوشمند از لرزشگیر اپتیکال برخوردار خواهد بود. انتظار داریم که این گوشی آینده پوکو از باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی آمپری برخوردار باشد و شارژ از سریع ۶۷ واتی پشتیبانی کند.

تیزر

لیست بنچمارک گیک بنچ نشان می‌دهد که POCO F5 Pro نیروی پردازشی مورد نیاز خود را از طریق تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ تأمین خواهد کرد. نسخه ای از این گوشی به ۱۲ گیگابایت حافظه رم مجهز خواهد شد. همان طور که Gizmochina اشاره می‌کند، شایعه شده است که این دستگاه در حقیقت همان نسخه ری‌برند شده ردمی کی ۶۰ خواهد بود، که هم اکنون برای عرضه در بازار های جهانی آماده می‌شود.

پوکو F5 Pro با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ در گیک بنچ مشاهده شد

 

نظر شما درباره سری پوکو اف ۵ چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/04/26/%D8%AA%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%AE-%D8%B1%D9%88%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D9%BE%D9%88%DA%A9%D9%88-f5-%D9%88-f5-pro-%D9%85%D8%B4%D8%AE%D8%B5-%D8%B4%D8%AF-%DB%B1%DB%B9-%D8%A7%D8%B1%D8%AF%DB%8C%D8%A8/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا