اخبار فناوری

تست دوام پیکسل 7 پرو گوگل: ضعف ماژول دوربین فلزی را ببینید

امروزه یافتن افرادی که از گوشی هوشمند خود بدون قاب محافظ استفاده می کنند تقریبا غیرممکن است. اگرچه دستگاه ها، به ویژه پرچمداران، هر سال نکات محافظتی بیشتری دریافت می کنند، اما همچنان برای جلوگیری از ساییدگی و آسیب های جدی تر، به پوشش های محافظ نیاز دارند. به عنوان تست استرس جدید زک نلسون یوتیوبر معروف به JerryRigAll برای اثبات شده است پیکسل 7 پرو گوگل مطمئن شد که یک قاب مخصوص برای محافظت از نوار دوربین آلومینیومی خود ارائه کرده است.

تست استرس گوگل پیکسل 7 پرو

زک آخرین پرچمدار گوگل را در تست معروف خود بررسی کرد و خاطرنشان کرد که این گوشی به سختی نگه داشته شد. بزرگترین نقاط ضعف این دستگاه نوار خطی دوربین و یکپارچگی ساختاری کلی در تست خمش بود.

تنها چند دقیقه پس از جعبه گشایی، خراش هایی روی ماژول دوربین فلزی پیکسل 7 پرو ظاهر شد. در حالی که محافظ صفحه گوریلا گلس Victus در سطوح شش و هفت در مقیاس Mohs خراشیده شده بود، درست مانند بسیاری از تلفن های دیگر، ماژول دوربین از هر چیزی نسبتاً سخت دچار خراشیدگی شد، قطعات به کلیدها تغییر کردند و موارد دیگر. بنابراین حتی به این فکر نکنید که پیکسل 7 پرو را بدون قاب مناسب در جیب خود قرار دهید.

زک پیش‌بینی می‌کند که گوشی‌های پیکسل 7 در چند سال آینده ممکن است از نظر زیبایی‌شناسی آسیب زیادی ببینند.

در همین حال، زمانی که زک سعی می کند پیکسل 7 پرو را از پنل پشتی عبور دهد، اتفاق آزاردهنده دیگری رخ می دهد. این گوشی در نزدیکی خط آنتن زیر باند دوربین دارای یک ترک خفیف است که برای همیشه مقاومت در برابر آب خود را از دست می دهد.

تست استرس گوگل پیکسل 7 پرو

تست استرس گوگل پیکسل 7 پرو

زک خاطرنشان می کند: «Pixel 7 Pro به نصف نمی رسد یا به طور فاجعه آمیزی از کار می افتد، اما گوگل قطعاً کمی به استاندارد یکپارچگی ساختاری Nexus 6P نزدیک است.

در نهایت، اگر یکی از گوشی‌های سری Pixel 7 را خریداری می‌کنید، مطمئن شوید که یک قاب محافظ که مخصوص ماژول دوربین آن طراحی شده است، تهیه کنید.

نظر شما در مورد تست استرس گوگل پیکسل 7 پرو چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا