اخبار فناوری

همزمان با عرضه جهانی گوشی تاشو Find N2 Flip اعلام شد: 4 سال به روز رسانی اندروید و 5 سال به روز رسانی امنیتی

روز 24 آذر 1401 بود که گوشی تا شد Oppo Find N2 Flip به طور رسمی در چین رونمایی شد. انتظار داشتیم اوپو با این گوشی تاشو وارد بازار جهانی شود و به رقیبی جذاب برای گلکسی زد فلیپ 4 تبدیل شود. این اتفاق افتاد و همزمان با عرضه جهانی گوشی تاشو Find N2 Flip، اعلام شد که این دستگاه 4 سال دریافت خواهد کرد. به روز رسانی اندروید و 5 سال به روز رسانی امنیتی. به این ترتیب دست اوپو برای رقابت با سامسونگ پر است.

تلفن تاشو N2 Flip را پیدا کنید

Oppo Find N2 Flip به طور پیش فرض با اندروید 13 و رابط کاربری ColorOS 13 عرضه می شود. با وعده Oppo برای ارائه 4 سال آپدیت اصلی اندروید، باید منتظر آپدیت اندروید 17 برای این دستگاه باشیم. همچنین پس از انتشار این نسخه اندروید، آپدیت پچ امنیتی اندروید تا 1 سال بعد ارائه خواهد شد.

آپدیت 4 ساله oppo

همانطور که انتظار می رفت می بینیم که قیمت Oppo Find N2 Flip در چین معادل 860 دلار بوده و با اختلاف قیمت قابل توجهی در بازار جهانی عرضه می شود. قیمت اولیه این گوشی تاشو Oppo در بریتانیا 849 پوند، در فرانسه و پرتغال 1099 یورو و در اسپانیا 1049 یورو است. در برخی کشورها، اوپو تخفیف ویژه ای برای خرید پیش خرید ارائه می دهد که قیمت را به 999 یورو کاهش می دهد.

عرضه جهانی گوشی تاشو Oppo بازار جهانی این دسته از محصولات را متنوع تر می کند. اکنون رقابت بین Find N2 Flip، Samsung Galaxy Z Flip 4، Motorola Razr 2022 و Huawei P50 Pocket خواهد بود. برای دیدن تصویری بهتر از مقایسه گوشی های تاشو اوپو و سامسونگ می توانید این عکس را مشاهده کنید:

Oppo Find N2 Flip در سمت راست و Galaxy Z Flip 4 در سمت چپ

Oppo Find N2 Flip در سمت راست و Galaxy Z Flip 4 در سمت چپ

Oppo Find N2 Flip از چند جهت بزرگتر از Galaxy Z Flip4 است. صفحه نمایش تاشو آن بزرگتر با اندازه 6.8 اینچ، صفحه نمایش بیرونی بسیار بزرگتر با اندازه 3.23 اینچ است و با باتری قدرتمندتر 4300 میلی آمپر ساعتی همراه است. همچنین سریعتر از مدل سامسونگ با 44 وات شارژ می شود، اگرچه شارژ بی سیم وجود ندارد.

روشنایی صفحه نمایش تاشو سامسونگ بهتر است، اما صفحه نمایش تاشو Oppo عملکرد بهتری دارد.

گوشی تاشو OPPO Find N2 Flip با قیمت 860 دلار در چین عرضه شد: نمایشگر خارجی 3.6 اینچی

برای یادآوری، Find N2 Flip دارای چیپست 4 نانومتری Dimensity 9000 Plus با 8/12/16 گیگابایت رم و 256/512 گیگابایت فضای ذخیره سازی است. دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و دوربین ثانویه 8 مگاپیکسلی فوق عریض با یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار همراه هستند.

نطر شما چی هست؟ آیا گوشی تاشو Oppo را دوست دارید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا