اخبار فناوری

هدست اپل ویژن پرو ممکن است حافظه داخلی بیشتر از گوشی آیفون شما داشته باشد

یک کامپیوتر فضایی به چه مقدار فضای ذخیره‌سازی نیاز دارد؟ بر اساس یافته‌های به‌اشتراک‌گذاشته‌شده از تجربه یک توسعه‌دهنده، حافظه داخلی هدست ویژن پرو اپل احتمالاً بیشتر از اکثر آیفون‌ها است.

حافظه داخلی هدست اپل ویژن پرو

iPhoneSoft به‌تازگی فاش کرده است که Apple Vision Pro دارای 1 ترابایت حافظه داخلی خواهد بود. طبق گزارش‌ها، ظرفیت ذخیره‌سازی این هدست در برنامه تنظیمات آن در visionOS مشاهده شده است.

با توجه به آنچه تاکنون در مورد ویژن پرو می‌دانیم، جای تعجب نیست که اپل درحال برنامه‌ریزی برای اختصاص فضای ذخیره‌سازی سخاوتمندانه برای هدست واقعیت ترکیبی خود باشد. طبق آنچه تاکنون از این هدست دیده‌ایم، احتمالاً به فضای برنامه‌ها، رسانه‌ها و پروژه‌های فراوانی نیاز خواهید داشت.

اپل Vision Pro را به‌عنوان یک کامپیوتر مستقل تبلیغ می‌کند و استفاده از تراشه M2 مشابه آنچه در آیپد پرو و مک‌های این شرکت یافت می‌شود، به این معنی است که این هدست قدرت محاسباتی زیادی خواهد داشت.

حافظه داخلی هدست اپل ویژن پرو

حافظه داخلی هدست اپل ویژن پرو

بااین‌حال، همیشه این احتمال وجود دارد که سخت‌افزار مدل توسعه‌دهنده و نسخه نهایی Vision Pro که اپل آن را به بازار عرضه می‌کند، مشخصات یکسانی نداشته باشند. اپل می‌تواند نسخه‌های 256 گیگابایتی را با قیمت پایه بفروشد و نسخه‌های 512 گیگابایتی و 1 ترابایتی را با هزینه بالاتر ارائه دهد.

تراشه M2 اپل درحال‌حاضر با حداکثر 2 ترابایت فضای ذخیره‌سازی در مک بوک ایر همراه شده است. همچنین درحالی‌که یک پیکربندی تکی از Vision Pro احتمالاً ساده‌ترین راه برای فروش این هدست است، تصور اینکه اپل نسخه گران‌تری را با هزینه بیشتر ارائه ندهد نیز سخت است.

اپل تأیید کرده است که هدست 3500 دلاری این شرکت از تراشه M2 با عمر باتری تا 2 ساعت استفاده می‌کند، اما سایر مشخصات ویژن پرو در این مرحله هنوز به‌صورت رسمی تأیید نشده است.

اپل می‌گوید هدست ویژن پرو در اوایل سال 2024 در ایالات‌متحده به‌فروش می‌رسد و احتمالاً ماه‌ها بعد در بازار بین‌المللی نیز عرضه خواهد شد.

نظر شما درباره حافظه داخلی هدست اپل Vision Pro چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/08/20/%D9%87%D8%AF%D8%B3%D8%AA-%D8%A7%D9%BE%D9%84-%D9%88%DB%8C%DA%98%D9%86-%D9%BE%D8%B1%D9%88-%D9%85%D9%85%DA%A9%D9%86-%D8%A7%D8%B3%D8%AA-%D8%AD%D8%A7%D9%81%D8%B8%D9%87-%D8%AF%D8%A7%D8%AE%D9%84%DB%8C-%D8%A8/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا