اخبار فناوری

شاید آیفون SE 4 اپل تولید نشود، پایان آیفون های ارزان قیمت؟

آیفون SE یکی دیگر از تلاش های اپل برای عرضه یک آیفون مقرون به صرفه است. اولین تلاش آنها که آیفون 5C بود، به هیچ وجه موفقیت آمیز نبود، اما آیفون SE به دلیل قیمت مناسب توانست فروش خوبی را شاهد باشد. مدت ها بود که منتظر تغییر طراحی در سری آیفون SE بودیم و قرار بود با نسل چهارم این خانواده شاهد اتفاق مورد نظر باشیم. با این حال گفته می شود ممکن است آیفون SE 4 اپل تولید نشود و پایان آیفون های مقرون به صرفه نیز بعید نیست.

عدم تولید آیفون SE 4 توسط اپل ممکن است

اپل چندین مدل مختلف آیفون ارائه می دهد، اما محبوب ترین مدل ها در نسخه های Pro و Pro Max هستند. چندین تلاش برای عرضه نسخه های میان رده و پایین رده آیفون معمولاً به خوبی جواب نداده است.

اکنون، طبق آخرین گزارش مینگ چی کو، اپل یا آیفون SE 4 را لغو می کند یا تولید انبوه دستگاه را تا سال 2024 به دلیل تقاضای ضعیف تر از حد انتظار به تعویق می اندازد.

یکی دیگر از دلایل لغو شدن این دستگاه افزایش هزینه تولید به دلیل طراحی با حاشیه کوچک است که منجر به افزایش قیمت فروش گوشی هوشمند نیز می شود. البته از آنجایی که شایعات در حال دمیدن است، احتمالاً طراحی مشابه آیفون XR یا آیفون 11 برای این دستگاه در قسمت جلویی در نظر گرفته می شود که نباید هزینه طراحی یا تولید عجیبی داشته باشد.

البته آیفون SE تنها آیفونی نیست که فروش استثنایی را شاهد نیست. به عنوان مثال، آیفون 13 مینی اپل و همچنین جانشین نسل بعدی آن، آیفون 14 پلاس، در مقایسه با انتظارات شرکت، تقاضای بازار بسیار کمی داشتند. این شرکت به دلیل تقاضا مجبور به کاهش تولید مدل 14 پلاس و افزایش تولید مدل های پرو شد.

مشخصات احتمالی آیفون SE 4 چیست؟

ما این انتظار را داریم آیفون SE 4 دارای صفحه نمایش 6.1 اینچی با رزولوشن HD و صفحه نمایش LCD مشابه آیفون XR که دارای نرخ رفرش 60 هرتز نیز می باشد.این گوشی می تواند گواهی IP67 داشته باشد و از باتری 3000 میلی آمپر ساعتی استفاده کند.با پشتیبانی از شارژ سریع 20 واتی و 7.5 وات بی سیم شارژ کردن

انتظار می رود این دستگاه از آخرین پردازنده A16 Bionic اپل استفاده کند که به سری جدید آیفون 14 پرو اپل قدرت می دهد، اما در نهایت می تواند از پردازنده A15 از سری آیفون 14 استفاده کند. در پشت و یک دوربین سلفی 7 مگاپیکسلی در جلو کاملاً طراحی شده است. انتظار می رود.

هنوز قطعی نیست که آیفون SE 4 واقعاً کنسل شود یا تولید آن به تعویق بیفتد. نطر شما چی هست؟ لغو شد یا به تعویق افتاد؟ فکر کنم گزینه دوم!

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا