اخبار فناوری

به‌روزرسانی Notting Phone 1 Android 13 با Nothing OS 1.5 به زودی: Notting از شیائومی کندتر است!

برند قوی و قوی هیچ چی در نهایت، ممکن است عملکرد قابل تحسینی نداشته باشد. البته هنوز شروع این برند است، اما هنوز هم عملکرد درخشانی نیست. خبر خوب این است که آپدیت اندروید 13 Nothing OS 1.5 برای Nothing OS 1.5 به زودی منتشر خواهد شد. با این حال، از نظر مقایسه باید گفت که در مورد به روز رسانی ها، نوتینگ شاید کندتر از شیائومی است.

آپدیت اندروید 13 برای Notting Phone 1

گوشی ویژه میان رده گوشی هیچی 1 قرار است آپدیت اندروید 13 را که مدت ها منتظرش بودیم دریافت کند. در یک عرضه تدریجی، کاربران Nothing Phone 1 تا پایان این هفته شروع به دریافت به روز رسانی اندروید 13 خواهند کرد.

یکی از بنیانگذاران OnePlus، آقای Carl Pie، حدود دو سال پیش یک استارتاپ مستقل فناوری به نام Nothing را در لندن تأسیس کرد. با به تلفن 1 امتیاز دهید این برند دو نسل هدفون بی سیم را نیز عرضه کرده است.

در انتظار تایید رسمی، تیم پشتیبانی Nothing گفته است که به‌روزرسانی اندروید 13 تا پایان این هفته در بریتانیا در دسترس خواهد بود و در پاسخ به درخواست کاربر.

البته لازم به ذکر است که در پایان سال 2022 نسخه بتای عمومی این آپدیت با نام Nothing OS 1.5 در اختیار کاربران علاقه مند قرار گرفت.

Notting در یک مقاله رسمی اعلام کرد که رابط کاربری جدید به کاربران Nothing Phone 1 تا 50 درصد افزایش سرعت باز کردن برنامه را ارائه می دهد. این به روز رسانی همچنین پشتیبانی از تغییر زبان مادری را در برنامه های شخص ثالث و یک برنامه آب و هوای جدید با رابط سفارشی Nothing اضافه می کند.

این به روز رسانی جدید همچنین باید رابط کاربری جدیدی برای کنترل صدا، آهنگ زنگ جدید، تصاویر پس زمینه و همچنین صداهای اعلان به ارمغان بیاورد.

Nothing Phone (1) با اسنپدراگون +778G و قیمت 399 دلار رسما معرفی شد.

آیا گوشی با نت 1 دارید؟ آیا منتظر آپدیت اندروید 13 این برند هستید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا