اخبار فناوری

هدست‌های ویژن پرو تولید شده به توزیع‌کنندگان امریکایی ارسال شد، آمادگی برای عرضه از ماه فوریه

هفته گذشته عنوان شد که تاریخ عرضه هدست اپل ویژن پرو در امریکا احتمالا ۷ بهمن ۱۴۰۲ است. آنطور که پیداست این تاریخ احتمالا محقق خواهد شد، چرا که هدست‌های ویژن پرو تولید شده به توزیع‌کنندگان امریکایی ارسال و آمادگی برای عرضه از ماه فوریه در حال انجام است.

عرضه نهایی ویژن پرو اپل نزدیک است

بلومبرگ می‌گوید که هدست اپل Vision Pro اکنون به انبارهای توزیع ایالات متحده ارسال شده و فروشگاه‌های خرده فروشی اپل برای عرضه در ماه فوریه آماده می‌شود.

مارک گورمن از بلومبرگ در جدیدترین نسخه خبرنامه Power On خود گزارش می‌دهد که مقدمات عرضه Apple Vision Pro در سراسر بخش خرده فروشی اپل و زنجیره تامین در حال انجام است.

او می‌نویسد که این هدست در حال حاضر به انبارهای توزیع در ایالات متحده ارسال شده، به نظر می‌رسد به اندازه کافی برای عرضه در ماه فوریه در فروشگاه های خرده فروشی اپل موجود باشد.

این زمان بندی با آنچه که گورمن قبلا در خبرنامه قبلی، گفته بود مطابقت دارد. در نتیجه، او انتظار دارد که اپل در مورد تاریخ انتشار Apple Vision Pro به زودی اعلامیه رسمی منتشر کند. شاید این کار مثلا در هفته آینده انجام شود و اخبار مربوط CES 2024 یا حتی رونمای گلکسی اس ۲۴ را کمرنگ کند.

گورمن می‌گوید برخی از کارمندان خرده‌فروشی در حال حاضر در حال پرواز به Apple Park برای آموزش فروش ویژن پرو هستند. گروهی از دو تا چهار کارمند در هر فروشگاه، پس از بازگشت، آنچه را که آموخته‌اند به بقیه کارمندان فروشگاه انتقال می‌دهند. مدیریت اپل همچنین جلسات آموزشی خرده‌فروشی طولانی‌تری را برای هفته 21 ژانویه برنامه‌ریزی کرده است. به این ترتیب، همه نشانه‌ها حاکی از انتشار در ماه فوریه است.

در زمان عرضه، هدست اپل ویژن پرو با قیمت 3499 دلاری و به طور انحصاری در ایالات متحده در دسترس خواهد بود. اپل قول داده است که این دستگاه در اواخر سال 2024 در کشورهای دیگر عرضه شود. امروز Gurman می نویسد که چین، کانادا و بریتانیا برای اولین عرضه بین المللی در نظر گرفته شده اند.

هدست اپل ویژن پرو (Vision Pro) رسما معرفی شد: آغاز رایانش فضایی و قیمت ۳۴۹۹ دلاری

نظر شما چیست؟ منتظر هدست جدید اپل هستید؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/01/07/%D9%87%D8%AF%D8%B3%D8%AA%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%88%DB%8C%DA%98%D9%86-%D9%BE%D8%B1%D9%88-%D8%AA%D9%88%D9%84%DB%8C%D8%AF-%D8%B4%D8%AF%D9%87-%D8%A8%D9%87-%D8%AA%D9%88%D8%B2%DB%8C%D8%B9/

Updated: 2024-02-17 09:41:17

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا