اخبار فناوری

پلتفرم X امکان تماس صوتی و تصویری را برای کاربران غیرپریمیوم خود ارائه کرد

شبکه اجتماعی X سال گذشته ویژگی جدیدی را معرفی کرد که به کاربران امکان می‌دهد مشابه اپلیکیشن‌هایی مانند FaceTime و WhatsApp، تماس‌های صوتی و تصویری برقرار کنند. بااین‌حال، این ویژگی به مشترکین Premium این شبکه اجتماعی محدود بود. اکنون اما، X امکان برقراری تماس صوتی و تصویری را برای کاربران غیرپریمیوم خود ارائه کرده است.

تماس صوتی و تصویری X

همان‌طور که توسط یکی از مهندسان این شبکه اجتماعی، Enrique Barragan، اعلام شده و همچنین توسط مدیرعامل این شرکت، Linda Yaccarino، بازنشر شده است، پلتفرم X به‌آرامی امکان تماس‌های صوتی و تصویری را برای مشترکان غیرپریمیوم خود فراهم می‌کند.

برای کسانی که آشنا نیستند، X Premium (که قبلاً به‌عنوان توییتر آبی شناخته می‌شد)، یک اشتراک پولی است که ویژگی‌های بیشتری مانند امکان ویرایش پست‌ها، آپلود ویدیوهای طولانی‌تر و قالب‌بندی متن را فراهم می‌کند. مشترکین همچنین یک نشان تأییدشده دریافت می‌کنند، به پست‌های خود دسترسی بیشتری دارند و تبلیغات کمتری می‌بینند.

به‌زودی، همه می‌توانند با برنامه X تماس برقرار کرده و یا تماسی را دریافت کنند، نه‌فقط کسانی که اشتراک پولی آن را پرداخت می‌کنند. این ویژگی در پیامرسانی مستقیم تعبیه شده است و مانند سایر برنامه‌هایی که از تماس پشتیبانی می‌کنند، کار می‌کند. همچنین به‌دلیل ادغام با iOS CallKit API، تماس‌های دریافتی را مانند یک تماس معمولی در صفحه قفل مشاهده خواهید کرد.

تماس صوتی و تصویری X

تماس صوتی و تصویری X

این ویژگی هنگام معرفی جنجال‌های زیادی به‌پا کرد، زیرا به‌نظر می‌رسد برخی از کاربران از ایده دریافت تماس از سوی افرادی که نمی‌شناسند، راضی نیستند. خوشبختانه، کاربران می‌توانند کنترل کنند که چه کسی می‌تواند با آن‌ها تماس بگیرد یا حتی ویژگی تماس را خاموش کنند. در اینجا نحوه چگونگی تنظیم تماس صوتی بیان شده است:

ابتدا برنامه X را باز کنید.

روی عکس پروفایل خود در بالای صفحه ضربه بزنید.

روی Settings and privacy ضربه بزنید.

منوی Privacy and safety را انتخاب کنید.

روی گزینه Direct messages ضربه بزنید.

گزینه‌های تماس صوتی و تصویری را به‌دلخواه تغییر دهید.

همچنین می‌توانید انتخاب کنید که تماس‌هایی را از افراد موجود در address book خود، حساب‌هایی که دنبال می‌کنید یا فقط کاربران تأییدشده دریافت کنید. اگر می‌خواهید تماس‌ها در X را به‌طور کامل خاموش کنید، کافیست گزینه «Enable audio and video calling» را خاموش کنید. با انجام این کار، هیچ‌کس نمی‌تواند ازطریق X با شما تماس بگیرد.

نظر شما درباره امکان برقراری تماس صوتی و تصویری X برای مشترکان غیرپریمیوم این برنامه چیست؟



منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/02/24/%D9%BE%D9%84%D8%AA%D9%81%D8%B1%D9%85-x-%D8%A7%D9%85%DA%A9%D8%A7%D9%86-%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%B3-%D8%B5%D9%88%D8%AA%DB%8C-%D9%88-%D8%AA%D8%B5%D9%88%DB%8C%D8%B1%DB%8C-%D8%B1%D8%A7-%D8%A8%D8%B1%D8%A7/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا