اخبار فناوری

نسخه خاص گلکسی زد فلیپ 5 Maison Margiela Edition معرفی شد

سامسونگ امروز به‌صورت رسمی نسخه محدود و خاص گلکسی زد فلیپ 5 خود را معرفی کرده است که با نام Z Flip 5 Maison Margiela Edition شناخته می‌شود و با مشارکت خانه مد گران‌قیمت مستقر در پاریس، Maison Margiela، طراحی شده است. این دومین همکاری این شرکت با سامسونگ پس از Galaxy Z Flip 4 Maison Margiela Edition است.

گلکسی زد فلیپ 5 Maison Margiela Edition

Galaxy Z Flip 5 Maison Margiela Edition در چین، هنگ‌کنگ و کره جنوبی عرضه خواهد شد. این نسخه دارای 512 گیگابایت حافظه داخلی بوده و در کره با قیمت 2,497,000 KRW (1,923 دلار) ازطریق قرعه‌کشی در Samsung.com به‌فروش می‌رسد. کسانی که مایل به خرید این گوشی با نسخه محدود در کره جنوبی هستند می‌توانند از ساعت 9 صبح تا 5 بعدازظهر 30 نوامبر ازطریق وب‌سایت سامسونگ اقدام کنند و برندگان در ساعت 9 صبح روز 1 دسامبر 2023 اعلام خواهند شد.

گلکسی زد فلیپ 5 Maison Margiela Edition

گلکسی زد فلیپ 5 Maison Margiela Edition

به‌گفته سامسونگ، نسخه محدود این دستگاه برای کسانی طراحی شده است که به‌دنبال طراحی تازه و غیرمتعارف هستند. درحالی‌که سامسونگ گوشی‌های تاشو را متحول کرده، Maison Margiela نیز همواره صنعت مد را با رویکرد طراحی ساختارشکن و درعین‌حال پیچیده خود شگفت‌زده کرده است. Galaxy Z Flip 5 Maison Margiela Edition در جعبه بزرگی عرضه می‌شود که شبیه ذخیره‌سازی نمونه آرشیوی است که در فروشگاه‌های آتلیه برای نگهداری نمونه‌های پارچه و نخ‌های مختلف استفاده می‌شود.

جعبه در یک پارچه کتاب‌مانند بافته‌شده مبتنی‌بر کاغذ بسته‌بندی شده است. این بسته نماد Maison Margiela را در پشت نیمه شفاف خود نشان می‌دهد و با دو قاب همراه است: یک قاب چرمی Flap و یک قاب Flipsuit.

قاب چرمی فلپ مهارت یک آتلیه را ازطریق چرم سیاه طبیعی، طرح پارچه بافته‌شده و برچسب پارچه اصلی به‌نمایش می‌گذارد. هنگامی که دستگاه باز می‌شود، الگوی جیبی را به‌نمایش می‌گذارد و با بستن دستگاه آن را پنهان می‌کند. قاب Flipsuit دارای دو کارت مبتنی‌بر NFC است: یکی با طراحی پاشیده رنگ و دیگری با صفحه نقره‌ای. هر دو کارت طرح شماره‌گذاری نمادین Maison Margiela را نشان می‌دهند. جابه‌جایی به هر یک از این کارت‌ها نیز موضوع دستگاه را به آن الگوی خاص تغییر می‌دهد.

این دستگاه همچنین دارای یک تم خاص و دو تصویر زمینه نیز است: Stitches و Trompe-L’oeil. والپیپر Stitches نیز دوخت های دست‌بافت را روی جلد و صفحه‌های داخلی نمایش می‌دهد، درحالی‌که والپیپر Trompe-L’oeil عملکرد داخلی ژاکت را نشان می‌دهد. جعبه بسته‌بندی سه‌طبقه همچنین دارای یک شارژر 25 واتی و یک کابل USB Type-C به USB Type-C است.

گلکسی زد فلیپ 5 Maison Margiela Edition

گلکسی زد فلیپ 5 Maison Margiela Edition

استفانی چوی، EVP و رئیس بازاریابی سامسونگ MX، پیرامون معرفی این نسخه خاص بیان می‌کند: «سامسونگ و مزون مارجیلا همچنان صنعت را با زیر پا گذاشتن کلیشه‌ها و هنجارها شگفت‌زده کرده‌اند و از کسانی که به‌دنبال خاص بودن هستند، حمایت می‌کنند. دومین همکاری بین این دو برند، مد و فناوری را با نزدیک شدن به دستگاهی با فناوری پیشرفته به روشی شبیه به ساخت لباس‌های مد لباس، گرد هم می‌آورد. ازطریق این همکاری، ما می‌خواهیم مصرف‌کنندگان هویت خود را کشف کرده و بدون محدودیت آن را بیان کنند.»

سامسونگ اعلام نکرده است که آیا قصد دارد این دستگاه را به کشورهای دیگر به غیر از موارد ذکرشده نیز بیاورد یا خیر.

نظر شما درباره مدل خاص گلکسی زد فلیپ 5 Maison Margiela Edition چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/11/23/%D9%86%D8%B3%D8%AE%D9%87-%D8%AE%D8%A7%D8%B5-%DA%AF%D9%84%DA%A9%D8%B3%DB%8C-%D8%B2%D8%AF-%D9%81%D9%84%DB%8C%D9%BE-5-maison-margiela-edition-%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-%D8%B4%D8%AF/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا