اخبار فناوری

شیائومی 13 تی پرو به زودی در بازارهای جهانی معرفی می شود

شیائومی اکنون در حال آماده شدن برای رونمایی از گوشی هوشمند پرچمدار بعدی خود است. شیائومی 13 اولترا، شرق این گوشی تمرکز خاصی روی عکاسی خواهد داشت. مدیر عامل این غول فناوری چینی، آقای لی، اخیرا عرضه جهانی شیائومی 13 اولترا را تایید کرده است. این موضوع باعث خوشحالی طرفداران این برند در سراسر جهان شده است. به نظر می رسد شیائومی در حال توسعه گوشی دیگری به نام 13T Pro است. این گوشی هوشمند در بازارهای جهانی نیز موجود است.

Xiaomi 13T Pro از تراشه MediaTek Dimension 9200 استفاده خواهد کرد

یک نشریه معتبر گزارش می دهد که شیائومی در حال توسعه دو گوشی هوشمند مشابه جدید است. این دو دستگاه دارای شماره مدل 23078PND5G و 23078PND5C هستند. حرف G نشان دهنده عرضه این مدل در بازارهای جهانی و حرف C نشان دهنده عرضه مدل دیگر در بازار چین است. منبع مذکور فاش می کند که این دو گوشی شیائومی 13 تی پرو و Redmi K60 Ultra وارد بازار می شوند.

شیائومی 12 تی پرو

گوشی شیائومی 13 تی پرو در تابستان سال جاری معرفی می شود

بر اساس این گزارش، Redmi K60 Ultra ابتدا در بازار چین معرفی شد و سپس با نام Xiaomi 13T Pro وارد بازارهای جهانی خواهد شد. سایت اینترنتی گیزموچینا درز ادعا می کند که این دو گوشی هوشمند در جولای 2023 (اواسط تابستان 1402) معرفی خواهند شد. البته لازم به ذکر است که اطلاعات فاش شده در حد یک شایعه بوده و هنوز هیچ یک از این ادعاها به صورت رسمی توسط شیائومی تایید نشده است. همچنین باید گفت که هیچ تضمینی برای عرضه شیائومی 13T پرو در بازار هند وجود ندارد!

Redmi K60 Ultra و Xiaomi 13T Pro باید قدرت پردازشی مورد نیاز خود را از تراشه پرچمدار دریافت کنند. Mediatek Dimension 9200 ارائه این اولین بار است که گوشی هوشمند شیائومی به این تراشه مجهز شده است. تراشه مدیاتک Dimension 9200 یک چیپست قدرتمند و کارآمد است. انتظار می رود با استفاده از این تراشه، این دو گوشی هوشمند آینده شیائومی قیمتی جذاب و رقابتی داشته باشند.

شیائومی 13 اولترا در بازار جهانی عرضه شد اما محدودتر از شیائومی می 11 اولترا

طبیعتا Redmi K60 Ultra و Xiaomi 13T Pro کاربرانی هستند که بودجه زیادی برای خرید گوشی هوشمند ندارند. بنابراین منطقی است که انتظار داشته باشیم شیائومی قیمت رقابتی این دو دستگاه را داشته باشد. جالب است که ببینیم غول فناوری چینی چگونه تعادلی بین مقرون به صرفه بودن و مشخصات قدرتمند ایجاد می کند.

از شیائومی 13 تی پرو چه انتظاری دارید؟ چه رنج قیمتی را برای این دستگاه مناسب می دانید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا