اخبار فناوری

آیا سامسونگ گلکسی زد فولد FE را به‌عنوان گوشی تاشو مقرون‌به‌صرفه معرفی خواهد کرد؟

علی‌رغم تمام پیشرفت‌هایی که سامسونگ با Galaxy Z Fold 5 و Galaxy Z Flip 5 انجام داده است، این گوشی‌های تاشو کماکان قیمت نسبتاً بالایی دارند. ازآنجایی‌که جزئیات در مورد یک گوشی بالقوه Galaxy S23 FE شنیده می‌شود، این سؤال پیش می‌آید که آیا سامسونگ هرگز مایل به معرفی یک مدل مقرون‌به‌صرفه از گوشی تاشو خود با نام احتمالی گلکسی زد فولد FE است یا خیر.

گلکسی زد فولد FE سامسونگ

Drew Blackard، معاون بازاریابی محصولات موبایل سامسونگ، در مصاحبه‌ای با سردبیر Tom’s Guide، در مورد گوشی‌های تاشو جدید این شرکت صحبت کرد. این مصاحبه به موضوعاتی مانند طراحی لولا، رقابت رو به رشد، موانع پذیرش و غیره می‌پردازد. بااین‌حال، نقطه برجسته مصاحبه این است که آیا سامسونگ یک مدل FE از سری گوشی‌های Fold یا Flip خود معرفی می‌کند یا خیر.

خانواده FE سامسونگ محصولاتی هستند که بر اساس نمونه‌های پرچمدار ساخته شده‌اند و دارای ویژگی‌های در سطح پرچمدار نیز هستند، اما برخی از جنبه‌های آن‌ها ضعیف‌تر بوده و درنتیجه قیمت پایین‌تری دارند. اگرچه Blackard از ذکر چیزی در مورد مدل FE برای Fold یا Flip اجتناب می‌کند، اما بیان می‌کند که درنهایت قیمت گوشی‌های تاشو کاهش خواهد یافت. اما می‌افزاید که شرکت او بیشتر بر روی پالایش دستگاه‌ها تمرکز دارد تا مقرون‌به‌صرفه بودن.

«قیمت تاشوها درنهایت کاهش می‌یابد. امسال، ما واقعاً روی رفع نقاط ضعفی که برای پایگاه کاربر تاشو فعلی خود می‌دیدیم، تمرکز کردیم. با Fold، بسیاری از آن‌ها به باریک‌تر کردن، وزن سبک‌تر و پردازش قدرتمند آن مربوط می‌شد. و در Flip، ازطریق حالت Flex نمایشگر کاور بزرگ آن را ارائه دادیم. بنابراین ما بر ادامه بر بهبود تجربه کاربران متمرکز هستیم. البته، با گذشت زمان، همان‌طور که فناوری تکامل می‌یابد، ما همچنان شاهد نوآوری خواهیم بود و امیدواریم در آینده قیمت آن را کاهش دهیم.»

گلکسی زد فولد FE سامسونگ

گلکسی زد فولد FE سامسونگ

طبق گفته Blackard، بهبود و پالایش درحال‌حاضر اولویت سامسونگ است زیرا این را بهترین راه برای تبدیل شدن به گوشی‌های تاشو خود می‌داند. بااین‌حال، زمانی که این تجربه کامل شد، معاون سامسونگ می‌گوید که این شرکت به فکر گسترش مجموعه خود خواهد افتاد.

بنابراین، اگر به یک گوشی ارزان‌تر Fold FE یا Flip FE امیدوار بودید، به‌نظر می‌رسد که این موضوع در آینده نزدیک محقق نخواهد شد. بااین‌حال، با ارزان‌تر شدن فناوری، قیمت دستگاه‌های فعلی باید روند کاهشی را تجربه کنند.

نظر شما درباره احتمال معرفی یک مدل گلکسی زد فولد FE سامسونگ چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/08/05/%D8%A2%DB%8C%D8%A7-%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%B3%D9%88%D9%86%DA%AF-%DA%AF%D9%84%DA%A9%D8%B3%DB%8C-%D8%B2%D8%AF-%D9%81%D9%88%D9%84%D8%AF-fe-%D8%B1%D8%A7-%D8%A8%D9%87%D8%B9%D9%86%D9%88%D8%A7%D9%86/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا