اخبار فناوری

معرفی بهترین مرکز فروش بخاری کارگاهی انرژی

در گذشته، گرمایش و سرمایش فضاهای بزرگ دشوار بود. اما با پیشرفت علم، این امر تا حد زیادی آسان شده است. امروزه، برای گرمایش مکان‌هایی مانند دامداری، مرغداری، گلخانه، سالن‌های ورزشی و کارخانه‌های صنعتی از بخاری کارگاهی انرژی استفاده می‌شود. استفاده از این نوع بخاری‌ها باعث صرفه‌جویی در مصرف سوخت خواهد شد.

بخاری کارگاهی انرژی چیست؟

انرژی یکی از بهترین و معتبر ترین برند های تولید هیتر و بخاری صنعتی و کارگاهی در بازار ایران میباشد،با خرید هیتر انرژی از نمایندگی اصلی ،علاوه بر بهره مندی از تخفیفات بی نظیر،از گارانتی و خدمات پس از فروش مناسب این محصول مانند نصب رایگان ، ارسال درب منزل و تسویه در محل و  … بهره مند خواهید شد.

بخاری‌های کارگاهی  نوعی بخاری صنعتی هستند که برای گرمایش محیط‌های بزرگ مانند کارگاه‌ها، کارخانجات، مرغداری‌ها و گلخانه‌ها استفاده می‌شوند. این بخاری‌ها برخلاف مدل‌های معمولی، اندازه و توان حرارتی بسیار بالاتری دارند. بنابراین می‌توانند به‌سرعت و به‌طور یکنواخت، دمای محیط‌های بزرگ را افزایش دهند.

انواع بخاری کارگاهی انرژی

بخاری‌های شرکت انرژی بر اساس نوع سوخت مصرفی به دو دسته زیر تقسیم می‌شوند.

بخاری کارگاهی نفتی گازوییلی

بخاری کارگاهی نفتی گازوییلی نوعی بخاری صنعتی هستند که دو محفظه احتراق مجزا برای هر یک از این دو سوخت دارند. کوره این بخاری‌ها از جنس استنلس استیل ساخته می‌شود و به‌همین‌دلیل در برابر حرارت بالا و زنگ‌زدگی مقاوم است. صفحات چدنی فشرده اطراف کوره نیز باعث می‌شوند بخاری بتواند گرمای بیشتری تولید کند.

این نوع بخاری‌ها در کارخانه‌ها، معادن، نیروگاه‌ها، پالایشگاه‌ها و سایر مکان‌های صنعتی که دسترسی به گاز وجود ندارد، مورد استفاده قرار می‌گیرند. بخاری کارگاهی نفتی انرژی در بهترین مدل های بخاری کارگاهی انرژی مدل 450، ۴۳۰ و ۲۵۰ به فروش می‌رسد.

مدل 450 و 430 برای 300 متر مربع و مدل 250 برای 150 متر مربع مناسب میباشد.

مزایای بخاری کارگاهی انرژی نفتی گازوییلی

از جمله مزایای استفاده از این مدل بخاری صنعتی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

حمل‌ونقل آسان سوخت مصرفی

این بخاری‌ها از نفت یا گازوییل استفاده می‌کنند و این سوخت‌ها به‌راحتی قابل‌حمل هستند. این نوع بخاری بسیار مناسب مکان هایی است که دسترسی به گاز شهری ندارند.

قیمت مناسب نفت و گازوییل

استفاده از این بخاری کارگاهی انرژی نسبت به سایر بخاری‌ها که از سوخت‌های گران‌قیمت‌تری مانند برق استفاده می‌کنند، مقرون‌به‌صرفه‌تر هستند.

استحکام بالا

این مدل بخاری از نظر ساختاری بسیار محکم و مقاوم خواهند بود. آنها با برخورداری از سیستم‌های امنیتی متعدد از بروز حوادث احتمالی مانند انفجار و آتش‌سوزی جلوگیری می‌کنند.

استفاده آسان

این تجهیزات به‌راحتی به‌کار می‌افتند و کار با آن‌ها بسیار ساده است. اغلب به نگهداری و تعمیرات کمی نیاز دارند.

گرمایش موضعی ۳۶۰ درجه

بخاری‌های کارگاهی نفتی گازوییلی گرمای خود را به‌صورت موضعی و به‌طور یکنواخت در تمام جهات اطراف خود منتشر می‌کنند. این نوع گرمایش باعث می‌شود که آن‌ها برای محیط‌هایی مانند کارگاه‌ها، کارخانه‌ها و انبارها، بسیار مناسب باشند.

تنظیم دما و فشار

این بخاری با استفاده از سیستم‌های کنترل پیشرفته‌ای که دارند، امکان تنظیم دما و فشار بخار را فراهم خواهند کرد. به‌طور کلی این ویژگی برای فرایندهای صنعتی که به دما و فشار دقیق نیاز دارند، بسیار اهمیت دارد.

بخاری کارگاهی گازی

گاز شهری یکی از رایج‌ترین سوخت‌های مورد استفاده در ایران است و در اکثر مناطق شهری به راحتی در دسترس قرار دارد. به‌همین دلیل، بخاری گازی نیز یکی از گزینه‌های محبوب برای گرمایش کارگاه‌ها و کارخانه‌ها هستند. این نوع بخاری مانند هر دستگاه دیگری به نگهداری و رعایت اصول ایمنی نیاز دارند تا به‌طور ایمن و کارآمد عمل کنند. بخاری کارگاهی گازی انرژی در بهترین مدل های بخاری کارگاهی انرژی مدل 460 و ۲۶۰ در بازار به فروش می‌رسند.

مزایای بخاری کارگاهی گازی

برخی از مزایای استفاده از این بخاری کارگاهی انرژی عبارتند از:

آلایندگی کمتر

این مدل بخاری به‌دلیل استفاده از گاز، نسبت به مدل‌های نفتی گازوییلی آلودگی کمتری تولید می‌کنند.

طول عمر بالا

عمر بالا و عملکرد ایمن بخاری‌های کارگاهی گازی باعث می‌شود که نیاز کمتری به تعمیر داشته باشند. با انجام به‌موقع سرویس و نگهداری بخاری می‌توان عمر مفید آن‌ها را افزایش داد و از بروز هزینه‌های اضافی جلوگیری کرد.

دسترسی آسان به سوخت

گاز شهری یکی از رایج‌ترین سوخت‌های مورد استفاده در ایران است. در اکثر مناطق شهری، لوله‌کشی گاز وجود دارد که دسترسی به گاز را آسان می‌کند.

بازدهی مناسب

بخاری‌های کارگاهی گازی دارای راندمان بالایی هستند، به این معنی که با استفاده از مقدار کمی سوخت، گرمای زیادی تولید می‌کنند. این امر باعث صرفه‌جویی در مصرف سوخت و کاهش هزینه‌ها می‌شود.

سرعت احتراق بالا

بخاری کارگاهی گازی انرژی مدل  260  که مناسب 150 متر مربع میباشد ،نیز مانند مدل‌های نفتی گازوییلی دارای سرعت سوخت و احتراق بالایی هستند. بنابراین آن‌ها این امکان را دارند تا به سرعت دمای محل موردنظر را افزایش دهند.

نکات مهم پیش از خرید بخاری کارگاهی انرژی

با شروع فصل سرما، گرمایش محیط‌های بزرگ صنعتی و خرید بخاری کارگاهی انرژی اهمیت ویژه‌ای پیدا می‌کند. با این‌حال برخی از نکات مهم پیش از خرید این تجهیزات عبارتند از:

بررسی شرایط محیط

اولین قدم در انتخاب بخاری مناسب، بررسی محیط پیرامون است. با توجه‌به اندازه محیط، ارتفاع سقف، میزان گرمایش موردنیاز و نوع سوخت موجود می‌توان بهترین مدل بخاری را انتخاب کرد.

قیمت

قیمت بخاری کارگاهی انرژی بر اساس عوامل مختلفی مانند اندازه، توان، امکانات و شکل ظاهری تعیین می‌شود. بنابراین هنگام خرید این دستگاه باید به میزان بودجه خود توجه کنید.

کیفیت ساخت

بخاری صنعتی باید از کیفیت ساخت بالایی برخوردار باشد تا بتواند در شرایط سخت صنعتی دوام بیاورد.

فروشگاه معتبر

با توجه‌به افزایش کلاهبرداری‌ها و محصولات تقلبی، بیاد برای خرید بخاری کارگاهی انرژی از طریق فروشگاه‌های معتبر اقدام کنید. از این رو پیشنهاد ما به شما خرید انواع تجهیزات گرمایشی از فروشگاه اینترنتی تجهیزمن است.

چرا تجهیزمن؟

تجهیزمن با فروش انواع محصولات سرمایشی، گرمایشی، آبرسانی و… به‌عنوان یک مرکز فروش مرجع شناخته می‌شود. از  سری ویژگی‌های مناسب این فروشگاه می‌توان به این موارد اشاره کرد که در صورت خرید بخاری کارگاهی انرژی از تجهیزمن  ۱۲ ماه گارانتی برای محصولات و ۱۰ سال خدمات پس از فروش و نصب رایگان، شامل حال مشتریان خواهد شد. اولین خرید شما از این فروشگاه شامل تخفیف ۴۰۰ هزار تومانی خواهد بود.

البته شما خواهید توانست از هر نطقه‌ای از کشور به راحتی و مراجعه به سایت تجهیزمن، تجهیزات موردنیاز خود را بخرید و ظرف مدت 24 الی 48 ساعت در محل خود محصول را تحویل بگیرید. علاوه‌براین اگر ساکن تهران هستید، ظرف سه ساعت محصول برای شما ارسال خواهد شد و امکان پرداخت هزینه محصول در درب منزل برای شما امکان‌پذیر است.

جمع‌بندی

بخاری کارگاهی انرژی یکی از بهترین سیستم‌های گرمایشی برای محیط‌های بزرگ صنعتی به‌شمار میرود. این بخاری‌ها با استفاده از سوخت‌های گاز، گازوییل و نفت در کوتاه‌ترین زمان محیط را گرم می‌کنند. در تجهیزمن، نماینده اصلی فروش انواع بخاری‌های کارگاهی شرکت انرژی در مدل‌های مختلف گازی و نفت گازوییلی، شما خواهید توانست با مراجعه به این سایت و پس از مشاوره رایگان با کارشناسان آن، بخاری مناسب برای کسبوکار خود را با بهترین قیمت و کیفیت خریداری کنید.

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/11/04/%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%B1%DA%A9%D8%B2-%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%A8%D8%AE%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DA%AF%D8%A7%D9%87%DB%8C-%D8%A7/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا