اخبار فناوری

اپل مدل جدید هوم پاد با صفحه نمایش 7 اینچی را در سال 2024 معرفی خواهد کرد

اپل امسال یک هوم پاد جدید معرفی شد که دقیقاً شبیه مدل اصلی معرفی شده در سال 2017 بود. با این حال، در میان شایعاتی مبنی بر اینکه این شرکت در تلاش است محصول جدیدی را عرضه کند که iPad، Apple TV و HomePod را در یک دستگاه ترکیب کند. مینگ چی کو، تحلیلگر معتبر اپل، اخیرا گزارش شده است که این شرکت در اوایل سال 2024 مدل جدید هوم پاد را با صفحه نمایش 7 اینچی داخلی معرفی خواهد کرد.

مدل جدید هوم پاد با صفحه نمایش 7 اینچی

کو در یک پست کوتاه در میانگین او می گوید نمایشگر نسل بعدی HomePod می تواند یکپارچگی عمیق تر با سایر محصولات سخت افزاری اپل را تسهیل کند.

ظاهراً تیانما یکی از ذینفعان «استراتژی خانه هوشمند جدید» اپل خواهد بود و تنها تامین کننده صفحه نمایش هوم پاد جدید خواهد بود. اگر مشارکت این شرکت در تولید هوم پاد جدید به خوبی پیش برود، می توان در آینده تولید پنل های آی پد را نیز به تیانما سپرد.

مدل جدید هوم پاد با صفحه نمایش 7 اینچی

مدل جدید هوم پاد با صفحه نمایش 7 اینچی

در سال 2021، مارک گورمن از بلومبرگ برای اولین بار پیش بینی کرد که اپل در حال کار بر روی مدل های جدید هوم پاد با نمایشگر و دوربین است. او همچنین گزارش داد که اپل همچنین در حال کار بر روی قابلیت چند لمسی برای HomePod است. ظاهراً اپل در درازمدت به دنبال اصلاح استراتژی خانه هوشمند خود است و در حال کار بر روی یک دستگاه Apple TV و هوم پاد هیبریدی و همچنین یک هوم پاد با صفحه نمایش نصب شده بر روی بازوی رباتیک است. این ایده شبیه به آمازون Echo Show است که در اصل یک تبلت متصل به بلندگو با رابط سفارشی برای تعامل سریع است.

هوم پاد در حال حاضر نسخه‌ای از tvOS را اجرا می‌کند، اما نشانه‌هایی وجود دارد که اپل در حال کار بر روی یک پلتفرم جدید “homeOS” است. در حال حاضر مشخص نیست که Kuo به این دستگاه همه کاره اشاره می کند یا اینکه اپل فقط قصد دارد یک صفحه نمایش معمولی را به فرم فاکتور فعلی HomePod اضافه کند.

نظر شما در مورد مدل جدید هوم پاد با صفحه نمایش 7 اینچی چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا