اخبار فناوری

مشخصات و قیمت سری نوا ۱۲ هواوی فاش شد

مشخصات و قیمت تمامی اعضای سری نوا ۱۲ فاش شده است. هواوی در حال آماده شدن برای رونمایی از این تلفن های هوشمند در ۲۶ دسامبر (۵ دی ماه) است. این سری شامل Nova 12, Nova 12 Pro, Nova 12 Ultra و Nova 12 Lite (Vitality Edition) خواهد بود.

نسخه پایه هواوی نوا ۱۲ با قیمت معادل ۴۲۰ دلار راهی بازار می‌شود

طبق اطلاعات فاش شده، هواوی Nova 12 دارای یک صفحه نمایش فلت با شیشه Kunlun برای محافظت از آن است. سنسور OV50E برای دوربین اصلی در نظر گرفته شده و انتظار می‌رود که تراشه Kirin 830 یا Kirin 9000s نیروی پردازشی مورد نیاز این دستگاه را تأمین کند. باتری این گوشی هوشمند ظرفیت ۴,۵۰۰ میلی‌آمپری داشته و توسط آداپتور ۶۶ واتی شارژ می‌شود. انتظار می‌رود که هواوی نوا ۱۲ در نسخه های ۱۲ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و ۱۲ گیگابایت رم + ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی عرضه شود. این دو نسخه به ترتیب قیمت های ۲,۹۹۹ (۴۲۰ دلار) و ۳,۴۹۹ یوان (۴۹۰ دلار) خواهند داشت.

قیمت تمامی اعضای سری Nova 12

شایعه شده است که Nova 12 Pro دارای صفحه نمایش خمیده بوده و از شیشه Kunlun نسل دوم هواوی بهره می‌برد. سیستم دوربین مشابه نسخه استاندارد بوده اما از سنسور بهتر OV50H، برای دوربین اصلی استفاده خواهد شد. ظرفیت باتری این دستگاه نیز ۴,۵۰۰ میلی‌آمپر بوده اما از شارژ سریع ۱۰۰ واتی پشتیبانی می‌کند. انتظار می‌رود که نسخه ۱۲ + ۲۵۶ گیگابایتی این گوشی هوشمند با قیمت ۳,۹۹۹ یوان (۵۶۰ دلار) عرضه شود. نسخه ۱۲ + ۵۱۲ گیگابایتی نیز قیمت ۴,۴۹۹ یوان (۶۳۰ دلار) خواهد داشت.

نگاهی به مشخصات و قیمت Nova 12 Ultra

به سراغ نوا ۱۲ اولترا می‌رویم. تلفن هوشمند مذکور، بهترین گوشی در این سری خواهد بود. اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهد که نسخه اولترا شباهت زیادی به مدل پرو خواهد داشت. این دستگاه نیز از شیشه Kunlun نسل دوم برخوردار بوده و از شارژ سریع ۱۰۰ واتی پشتیبانی می‌کند. احتمالا Huawei Nova 12 Ultra از همان سنسور آمنی‌ویژن OV50H برای دوربین اصلی استفاده می‌کند. انتظار می‌رود که دوربین این دستگاه دارای فناوری دیافراگم متغیر باشد. ادعا شده است که این گوشی هوشمند از ارتباط ماهواره‌ای نیز پشتیبانی خواهد کرد. قیمت نسخه ۱۲ گیگابایت رم + ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی هواوی نوا ۱۲ اولترا ۴,۹۹۹ یوان (حدودا معادل ۷۰۰ دلار) است.

هواوی Nova 12 Lite (Vitality Edition) با قیمت معادل ۳۵۰ دلار عرضه می‌شود

برای کاربرانی که بودجه کمی دارند، یک نسخه Lite (Vitality) نیز وجود خواهد داشت. بر اساس گزارشات منتشر شده، تراشه اسنپدراگون 778G 4G نیروی پردازشی مورد نیاز این دستگاه را تأمین می‌کند. باتری این تلفن هوشمند ظرفیت ۴,۵۰۰ میلی‌آمپری داشته و توسط آداپتور ۶۶ واتی شارژ می‌شود. دوربین اصلی Nova 12 Lite از سنسور IMX766 سونی برخوردار است. شایعه شده است که نسخه های ۸ + ۲۵۶ گیگابایتی و ۸ + ۵۱۲ گیگابایتی این دستگاه با قیمت های ۲,۴۹۹ یوان (۳۵۰ دلار) و ۲,۷۹۹ یوان (۳۹۲ دلار) به دست کاربران می‌رسد.

همان‌طور که Gizmochina اشاره می‌کند، تمامی اعضای سری Nova 12 از فریم پلاستیکی، موتور های ویبره Z محور، سنسور اثرانگشت بر روی فریم کناری و دوربین سلفی ۶۰ مگاپیکسلی بهره‌مند خواهند بود. در نهایت توجه داشته باشید که تمام اطلاعات مذکور شایعه هستند و هنوز به طور رسمی تأیید نشده اند.

مشخصات کلیدی Nova 12 Ultra هواوی فاش شد: تراشه Kirin و دوربین سلفی ۶۰ مگاپیکسلی

با توجه به مشخصات فاش شده، نظر شما درباره گوشی های هوشمند سری نوا ۱۲ هواوی چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/12/19/%D9%85%D8%B4%D8%AE%D8%B5%D8%A7%D8%AA-%D9%88-%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D8%B3%D8%B1%DB%8C-%D9%86%D9%88%D8%A7-%DB%B1%DB%B2-%D9%87%D9%88%D8%A7%D9%88%DB%8C-%D9%81%D8%A7%D8%B4-%D8%B4%D8%AF/

Updated: 2024-02-17 09:53:26

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا