اخبار فناوری
موضوعات داغ

لنز دوربین گوشی One Plus 9 Pro

One Plus 9 Pro احتمالاً با دوربین های برند Hasselblad وارد بازار خواهد شد.

One Plus 9 Pro احتمالاً با دوربین های برند Hasselblad وارد بازار خواهد شد.

با اطمینان می توان گفت که یک روند در بازار گوشی های هوشمند وجود دارد که شامل دوربین های گوشی های هوشمند می باشد که بزرگترین تولیدکنندگان لنز یا دوربین در بازار برند می شوند. ما در گذشته لنز دوربین های تلفن هوشمند با مارک زایس Zeiss)) را شاهد بودیم، اما این بار، ما شاهد لنز دوربین با مارک هاسلبلاد Hasselblad)) را در گوشی One Plus 9 Pro  شاهد هستیم.

لنز دوربین One Plus 9 Pro

مهم است که بفهمیم که این مارک تجاری در بهترین حالت ظاهری است و به طور مستقیم منجر به کیفیت تصویر بهتر نمی شود. گذشته از همه ی اینها، شما سنسور بسیار کوچکی نسبت به دوربین های واقعی دریافت می کنید. بنابراین کم و بیش این مارک تجاری یک فوت وفن بازاریابی است، اما شرکت ها در استفاده از مارک های تجاری سرسخت هستند و آخرین مظنون برای استفاده از مارک تجاری One Plus می باشد.

مارک تجاری Hasselblad روی گوشی One Plus 9 Pro شبیه یک تلاش بازاریابی از روی ناچاری می باشد.

این خبر در قالب تصاویر لورفته از وان پلاس پرو می باشد. این تصاویر را Dave Lee در ویدیوی یوتیوب خود به اشتراک گذاشته است، و آن چهار دوربین در پشت گوشی را نشان می دهد. این دوربین ها شامل یک لنز واید، یک لنز سوپر واید و یک لنز تله فوتو می باشد که با بزرگنمایی 3.3x  همراه می باشد.

در زمان نوشتن مقاله، مطمئن نیستیم که چرا وان پلاس 9 پرو اصلاً از دوربین با مارک هاسلبلاد استفاده می کند. این شرکت سوئدی به خاطر دوربین های گران قیمت با مدیوم فرمت معروف است. با این وجود، امیدواریم که این مارک تجاری فراتر از یک نام باشد، و آنها در واقع تخصص خود را در زمینه ی نحوه ی کارکرد دوربین ارائه دهند.

تا آنجایی که بقیه ی مشخصات تایید نشده است، وان پلاس 9 پرو با یک چیپست اسنپدراگون 888 در سخت افزار داخلی، یک صفحه نمایش 120Hz1440p ، رم 12 گیگابایتی با حافظه ی داخلی 256 گیگا بایتی برای مدل اصلی و همچنین شارژ بی سیم 45 وات وارد بازار می شود.

این بار سری وان پلاس 9 دارای سه مدل گوشی می باشد؛ شما One Plus 9 استاندارد، One Plus 9 Pro و یک One Plus 9 E در سطح بودجه را دریافت خواهید کرد. به هرحال، مطمئن نیستیم که آخرین دستگاه واقعیت دارد یا نه.

ما شما را در جریان اطلاعات بیشتری می گذاریم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا