اخبار فناوری

تصویر پیش تولید هواوی P60 Pro منتشر شد: رندرهای متناقض

در حالی که گزارش ها ادعا می کنند پرچمدار جدید هوآوی در خانواده P در اواخر سال 1401 یا اوایل سال 1402 عرضه می شود، هنوز هیچ تایید رسمی وجود ندارد. امروز تصویری از نمونه پیش تولید هواوی پی 60 پرو منتشر شده است که به نوعی می تواند نزدیک بودن رونمایی از این پرچمدار را تایید کند.

نمونه پیش تولید Huawei P60 Pro

در جدیدترین گزارش ها، تصویری زنده از نمونه پیش تولید Huawei P60 Pro به اشتراک گذاشته شده است. این گوشی با یک جزیره دوربین مستطیلی با دو حلقه بزرگ در مرکز دیده می شود. دو طرف آن کمی خمیده است و دکمه های تنظیم صدا و قفل در سمت چپ وجود دارد. در پایین، یک خروجی بلندگو و یک پورت شارژ USB-C وجود دارد.

طراحی قاب دوربین همانند Huawei P50 Pro است، اما این بار جزیره دوربین به جای طراحی کپسولی، طراحی مستطیلی شکل دارد.

هواوی پی 60 پرو

هواوی پی 60 پرو

لازم به ذکر است که طراحی این گوشی هوشمند با آنچه در رندرهای فاش شده دیده ایم متفاوت است. باید کمی صبر کنیم تا در روزهای آینده جزئیات بیشتری در این زمینه داشته باشیم.

طبق گزارشی که اخیرا منتشر شده، این گوشی پرچمدار هواوی پی 60 پرو این صفحه نمایش 6.6 اینچی OLED با نرخ رفرش 120 هرتز و وضوح تصویر 1440p دارد. این دستگاه دارای یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سیمی 100 وات و شارژ بی سیم 50 وات است. در هسته آن، می تواند از تراشه نسل دوم اسنپدراگون 8 استفاده کند که فقط اتصال 4G را ارائه می دهد.

ما انتظار داریم که Huawei P60 Pro دارای تنظیمات دوربین سه گانه در پشت با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی Sony IMX888 باشد. همچنین ممکن است یک دوربین فوق عریض 50 مگاپیکسلی با سنسور سونی IMX858 در کنار یک دوربین تله فوتو 64 مگاپیکسلی با سنسور OmniVision OV64B وجود داشته باشد.

گفته می شود این گوشی دارای رم LPDDR5X و حافظه داخلی UFS 4.0 است. این دستگاه قابل عرضه با گواهی IP68 و هارمونی OS 3.1 آوردن

هواوی پی 60 با سیستم عامل هارمونی 3.1 عرضه خواهد شد

نظر شما در مورد طراحی احتمالی این دستگاه که منتسب به هواوی پی 60 پرو است چیست؟ آیا رندرهای لو رفته تا کنون را دوست دارید یا این دستگاه؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا