اخبار فناوری

قیمت شیائومی ۱۵ گران‌تر از نسل قبل خواهد بود

شیائومی، این غول فناوری چینی، تاکنون از سه دستگاه برای سری «Xiaomi 14» رونمایی کرده است. در حال حاضر، علاقه‌مندان به دنیای فناوری مشتاقانه منتظر پرچمداران آینده این شرکت هستند، که احتمالا در اکتبر ۲۰۲۴ (اواسط مهر تا اوایل آبان ۱۴۰۳) رونمایی خواهند شد. هم اکنون، اطلاعاتی درباره افزایش قیمت شیائومی ۱۵ استاندارد به بیرون درز کرده است.

هنوز علت افزایش قیمت احتمالی شیائومی ۱۵ مشخص نشده است

تاکنون گزارش های کمی درباره گوشی های پرچمدار آینده شیائومی منتشر شده است. هم اکنون اما یک گزارش جدید، حاکی از افزایش قیمت شیائومی ۱۵ استاندارد نسبت به نسل قبل است. افشاگر معروف اطلاعات، Digital Chat Station، با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ویبو خبر از احتمال افزایش قیمت Xiaomi 15 نسبت به نسل قبل داده است. نسخه ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی Xiaomi 14 با قیمت ۳,۹۹۹ یوآن (۵۶۳ دلار) به دست کاربران می‌رسد. نسخه ۱۶ گیگابایت رم + ۱ ترابایت حافظه ذخیره سازی این دستگاه قیمت ۴,۹۹۹ یوآن (۷۰۴ دلار آمریکا) دارد. مدل های ۱۲ + ۲۵۶ گیگابایتی و ۱۶ + ۵۱۲ گیگابایتی این گوشی نیز به ترتیب با قیمت ۴,۲۹۹ یوان (۶۰۵ دلار) و ۴,۵۹۹ یوآن (۶۴۸ دلار) عرضه می‌شوند.

پست Digital Chat Station

این افشاگر، هیچ اطلاعاتی درباره علت افزایش قیمت شیائومی ۱۵ به اشتراک نگذاشته است‌. اما وی در انتهای پست ویبو خود از کاربران سوال کرده که انتظار دارند Xiaomi 15 با چه پیکربندی هایی عرضه شود. ممکن است که این دستگاه با همان میزان رم و حافظه ذخیره سازی مشابه Xiaomi 14 به دست کاربران برسد. شایعاتی درباره مشخصات شیائومی ۱۵ منتشر شده است. انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند از تراشه قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل ۴ برخوردار باشد. گفته می‌شود که این دستگاه دارای یک صفحه نمایش OLED CSOT LTPO با وضوح 1.5K خواهد بود. این نمایشگر رفرش ریت بالایی داشته و حداکثر روشنایی ۱,۴۰۰ نیت را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. صفحه نمایش Xiaomi 15 حاشیه های بسیار کمی خواهد داشت.

تولید انبوه سری شیائومی ۱۵ زودتر از انتظار آغاز خواهد شد

همان‌طور که وب‌سایت Thetechoutlook اشاره می‌کند، انتظار داریم که طراحی ماژول دوربین شیائومی ۱۵ نسبت به نسل قبل تغییر کند. مصرف بهینه و باتری پرظرفیت از دیگر ویژگی های این دستگاه است.

نظر شما درباره این تلفن هوشمند از سری پرچمدار آینده شیائومی چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/03/09/%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D8%B4%DB%8C%D8%A7%D8%A6%D9%88%D9%85%DB%8C-%DB%B1%DB%B5-%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%B1-%D8%A7%D8%B2-%D9%86%D8%B3%D9%84-%D9%82%D8%A8%D9%84-%D8%AE%D9%88%D8%A7/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا