اخبار فناوری

مشخصات و قیمت آنر X5 Plus فاش شد: برخورداری از مدیاتک Helio G36

طبق گزارش ها، آنر چند گوشی هوشمند جدید را برای عرضه در بازار اروپا، معرفی خواهد کرد. اوایل هفته جاری، مشخصات، قیمت و رندر های Honor X6a فاش شد. هم اکنون گزارش جدیدی منتشر شده که قیمت و مشخصات آنر X5 Plus را به ما نشان می‌دهد. با مایفون مگ همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

آنر X5 Plus از تراشه مدیاتک هلیو G36 برخوردار خواهد بود

به سراغ مشخصات آنر X5 Plus می‌رویم. بر اساس گزارش منتشر شده، این تلفن هوشمند دارای یک صفحه نمایش ۶.۵۶ اینچی TFT LCD به همراه یک ناچ قطره ای شکل خواهد بود. نمایشگر این دستگاه وضوح ۷۲۰ در ۱۶۱۲ پیکسل و نسبت ابعاد تصویر ۲۰:۹ دارد. این تلفن هوشمند آینده آنر به طور پیش‌فرض از سیزدهمین نسخه اندروید و رابط کاربری Magic UI 7.1 برخوردار خواهد بود. این گوشی هوشمند به سرویس خدمات گوگل (GMS) مجهز است.

Honor X5

تراشه مدیاتک هلیو G36 به عنوان قلب تپنده Honor X5 Plus در نظر گرفته شده است. این تراشه در سری گوشی های هوشمند Redmi A2 به کار گرفته شده بود. انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند آینده آنر از ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره سازی برخوردار باشد. نمی‌دانیم که X5 Plus تنها در همین نسخه ۴ گیگابایت رم عرضه می‌شود یا نسخه های دیگری نیر خواهد داشت.

دو لنز دوربین در قاب پشتی آنر X5 Plus دیده می‌شود. دوربین اصلی این دستگاه وضوح ۵۰ مگاپیکسلی داشته و دوربین دوم از یک سنسور ۲ مگاپیکسلی برخوردار است. متاسفانه گزارش Playfuldroid، اشاره ای به جزئیات دوربین سلفی این تلفن هوشمند نمی‌کند. این دستگاه به باتری پرظرفیت ۵,۲۰۰ آمپری مجهز خواهد بود. از دیگر ویژگی های Honor X5 Plus می‌توان به برخورداری از وای فای، بلوتوث ۵.۰، NFC، درگاه USB type-C، جک ۳.۵ میلی متری صدا و پشتیبانی از 4G VoLTE اشاره کرد.

قیمت احتمالی آنر ایکس ۵ پلاس

در اوایل سال جاری میلادی بود که Honor X5 در برخی بازار ها و با قیمت ۹۹ یورو عرضه شد. متاسفانه اطلاعاتی از قیمت و زمان رونمایی X5 Plus در دست نیست. انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند در بازار های اروپایی قیمتی معادل ۱۵۰ دلار داشته باشد.

گوشی ارزان آنر X5 با مدیاتک Helio G25 معرفی شد: ۱۰۵ دلار

نظر شما درباره این تلفن هوشمند آینده آنر چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/07/21/%D9%85%D8%B4%D8%AE%D8%B5%D8%A7%D8%AA-%D9%88-%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D8%A2%D9%86%D8%B1-x5-plus-%D9%81%D8%A7%D8%B4-%D8%B4%D8%AF-%D8%A8%D8%B1%D8%AE%D9%88%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%A7%D8%B2/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا