اخبار فناوری

ردمی کی ۶۰ اولترا حداکثر از ۲۴ گیگابایت حافظه رم برخوردار خواهد بود

در ۱۴ آگوست (۲۳ مرداد ماه) شیائومی رویدادی را برگزار کرده و در آن از MIX Fold 3 رونمایی خواهد کرد. امروز صبح مشخص شد که به همراه این تلفن هوشمند تاشو، ردمی کی ۶۰ اولترا نیز معرفی می‌شود. هم اکنون می‌دانیم که این گوشی آینده ردمی از ۲۴ گیگابایت حافظه رم و ۱ ترابایت فضای ذخیره سازی برخوردار خواهد بود.

برخورداری ردمی کی ۶۰ اولترا از ۲۴ گیگابایت رم رسماً از سوی شیائومی تأیید شد

پوستر های به اشتراک گذاشته شده از سوی شیائومی اطلاعات زیادی را درباره ردمی کی ۶۰ اولترا فاش می‌کند. تصاویر به اشتراک گذاشته شده نشان می‌دهند که این تلفن هوشمند آینده ردمی دارای فریم فلت خواهد بود. یک ماژول دوربین مربعی شکل در قاب پشتی K60 Ultra دیده می‌شود. سه لنز دوربین، درون این ماژول قرار گرفته است. تیزر های منتشر شده تأیید می‌کنند که این دستگاه دارای یک صفحه نمایش ۱۴۴ هرتزی با رزولوشن 1.5K خواهد بود. هم اکنون می‌دانیم که نمایشگر ردمی کی ۶۰ اولترا از فناوری کاهش نور PWM با فرکانس بالا ۲۶۰۰ نیتی برخوردار است.

پوستر منتشر شده از سوی ردمی

پوستر Redmi K60 Ultra

در ابتدا شایعاتی منتشر شد که ادعا می‌کردند گران قیمت ترین نسخه K60 Ultra دارای ۱۶ گیگابایت حافظه رم خواهد بود. در حال حاضر اما شیائومی رسماً تأیید کرده است که این تلفن هوشمند حداکثر از ۲۴ گیگابایت رم LDDR5x و ۱ ترابایت حافظه داخلی UFS 4.0 بهره می‌برد. این دستگاه از استاندارد IP68 برخوردار خواهد بود. استاندارد مذکور نشان می‌دهد که این گوشی آینده ردمی به مدت ۳۰ دقیقه می‌تواند در عمق ۱.۵ متری آب سالم بماند.

پوستر ردمی کی ۶۰ اولترا

مطابق با گزارش وب‌سایت Gizmochina، شیائومی همچنین تأیید کرده است Redmi K60 Ultra از تراشه پرچمدار مدیاتک، یعنی دیمنسیتی ۹۲۰۰ پلاس، برخوردار خواهد بود. این تلفن هوشمند آینده ردمی توانسته در بنچمارک AnTuTu امتیاز ۱,۷۷ میلیون را به دست آورد.

تاریخ رونمایی ردمی K60 Ultra مشخص شد: ۲۳ مرداد به همراه MIX Fold 3

نظر شما درباره ردمی K60 Ultra چیست؟ با توجه به مشخصات منتشر شده، چه قیمتی را برای این گوشی هوشمند مناسب می‌دانید؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/08/11/%D8%B1%D8%AF%D9%85%DB%8C-%DA%A9%DB%8C-%DB%B6%DB%B0-%D8%A7%D9%88%D9%84%D8%AA%D8%B1%D8%A7-%D8%AD%D8%AF%D8%A7%DA%A9%D8%AB%D8%B1-%D8%A7%D8%B2-%DB%B2%DB%B4-%DA%AF%DB%8C%DA%AF%D8%A7%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%AA/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا