اخبار فناوری

وان پلاس Ace 2 Pro در میان داده های Geekbench مشاهده شد

در چند ماه گذشته شایعاتی درباره وان پلاس Ace 2 Pro منتشر شده است. گفته می‌شود که این تلفن هوشمند از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ برخوردار خواهد بود. در حالی که هنوز هیچ خبر رسمی درباره Ace 2 Pro منتشر نشده، اما یک گوشی وان پلاس با شماره مدل PJA110 در میان داده های گیک بنچ مشاهده شده است. انتظار می‌رود که دستگاه مذکور، همان OnePlus Ace 2 Pro مورد انتظار باشد.

وان پلاس Ace 2 Pro احتمالا از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ بهره خواهد برد

همان طور که اشاره شد، وان پلاس Ace 2 Pro با شماره مدل PJA110 در میان داده های بنچمارک Geekbench مشاهده شده است. بنچمارک مذکور، برخی از مشخصات کلیدی این دستگاه را فاش می‌کند. OnePlus PJA110 به طور پیش‌فرض از سیزدهمین نسخه اندروید برخوردار خواهد بود. نسخه حاضر شده در گیک بنچ دارای ۱۶ گیگابایت حافظه رم به همراه یک تراشه ۸ هسته ای است. گفته می‌شود که Ace 2 Pro از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ برخوردار خواهد بود؛ زیرا بنچمارک Geekbench کلمه «kalama» را در بخش Motherboard پایگاه داده خود ذکر کرده است.

ایس ۲ پرو در میان داده های گیک بنچ

متاسفانه داده های بنچمارک گیک بنچ، هیچ مشخصات دیگری را در اختیار ما قرار نمی‌دهد. اما شایعاتی درباره مشخصات این تلفن هوشمند آینده وان پلاس منتشر شده است. اگر شایعات موجود را باور کنیم، گران قیمت ترین نسخه این دستگاه از ۲۴ گیگابایت حافظه رم و ۱ ترابایت حافظه ذخیره سازی برخوردار خواهد بود. صفحه نمایش OnePlus Ace 2 Pro اندازه ۶.۷۴ اینچی داشته و دارای رزولوشن 1.5K است. این تلفن هوشمند آینده وان پلاس از باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی آمپری بهره می‌برد. گفته می‌شود که این دستگاه از شارژ سریع ۱۵۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد.

OnePlus Ace 2

شایعه شده است که OnePlus Ace 2 Pro دارای یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی خواهد بود. همان طور که GSMArena اشاره کرده است، سه لنز دوربین در قاب پشتی این گوشی هوشمند قرار خواهد گرفت. انتظار می‌رود که از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX890 برای دوربین اصلی استفاده شود. دوربین های اولترا واید و ماکرو این تلفن هوشمند نیز به ترتیب وضوح ۸ و ۲ مگاپیکسلی خواهند داشت.

مشخصات کلیدی وان پلاس Ace 2 Pro فاش شد

نظر شما درباره این گوشی هوشمند آینده وان پلاس چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/07/22/%D9%88%D8%A7%D9%86-%D9%BE%D9%84%D8%A7%D8%B3-ace-2-pro-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D8%AF%D8%A7%D8%AF%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-geekbench-%D9%85%D8%B4%D8%A7%D9%87%D8%AF%D9%87-%D8%B4%D8%AF/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا