اخبار فناوری

صفحه نمایش خارجی Motorola Razr 2023 حداکثر پوشش و رندر را ارائه می دهد

به نظر می رسد سال 2023 اخبار بزرگی برای گوشی های کوچک تاشو دارد. با پیشگام اوپو پیدا کردن N2 Flip و با افزایش اندازه نمایشگر خارجی به بزرگترین موجود در بین رقبا، شایعاتی در مورد نمایشگر خارجی به گوش می رسد گلکسی زد فلیپ 5 نیز منتشر شد. گفته می شود این دستگاه بزرگترین نمایشگر خارجی را در بین رقبای خود دارد. با انتشار رندرهای جدید، مشاهده می شود که صفحه نمایش خارجی Motorola Razr 2023 حداکثر پوشش را ارائه می دهد.

صفحه نمایش خارجی Motorola Razr 2023

رندرهای جدید منتشر شده توسط Evan Blass در حساب توییتر evleaks نگاهی به طراحی احتمالاً بسیار جالب گوشی تاشو کوچک موتورولا 2023 دارد.

صفحه نمایش خارجی Motorola Razr 2023

صفحه نمایش خارجی Motorola Razr 2023

لازم به ذکر است که این تصاویر به عنوان رندر رسمی منتشر نشده اند. با این حال، یک تصور بصری از سوژه نمایش داده شده به ما می دهد. گزارش شده است که نمایشگر خارجی Motorola Razr 2023 با حداکثر پوشش روی قاب پشتی دستگاه قرار خواهد گرفت.

همانطور که در رندرها مشخص است، 3 سوراخ برای 2 دوربین و یک فلاش LED در داخل این صفحه نمایش ایجاد شده است. به این ترتیب می توانید صفحه نمایش لبه به لبه و عملا بزرگترین اندازه صفحه نمایش قابل قرار دادن روی این دستگاه را داشته باشید.

اگرچه بین لبه پایین نمایشگر و لولا فاصله وجود دارد، اما این فاصله به احتمال زیاد به محل اتصال سخت افزار لولا و صفحه نمایش مربوط می شود.

گوشی کوچک تاشو موتورولا برای سال 2023

گوشی کوچک تاشو موتورولا برای سال 2023

اگر این طراحی به نتیجه برسد، موتورولا می تواند بزرگترین و منحصر به فرد ترین نمایشگر خارجی را در میان رقبای خود ارائه دهد. اگرچه 3 سوراخ بالای صفحه نمایش کمی عجیب است، اما حقیقت این است که این صفحه نمایش قرار نیست محتوای زیادی را در لبه بالایی خود نمایش دهد.

طراحی سوراخ دار صفحه بیرونی به جای افزودن قابلیت به آن، به ارائه ظاهری مدرن و خاص کمک می کند.

نطر شما چی هست؟ آیا این ایده را دوست دارید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا