اخبار فناوری

تست مقاومت موتورولا Razr 40 Ultra را ببینید: نمایشگر کاور نه‌چندان مقاوم

ماه گذشته موتورولا گوشی هوشمند تاشو Razr 40 Ultra را به‌طور رسمی برای بازار بین‌المللی معرفی کرده و سپس آن را با نام +Razr در ایالات متحده عرضه کرد. یکی از بهترین ویژگی‌های این گوشی، نمایشگر کاور بزرگ 3.6 اینچی آن است که با طراحی نوآورانه‌ای در پنل پشتی این دستگاه قرار گرفته و کاربردهای متنوعی را برای کاربران فراهم می‌کند. بااین‌حال، در تست مقاومت موتورولا Razr 40 Ultra که توسط کانال یوتیوبی معروف JerryRigEverything انجام شده است، نمایشگر ثانویه درحقیقت پاشنه آشیل این گوشی تاشو محسوب می‌شود.

تست مقاومت موتورولا Razr 40 Ultra

زک نلسون یوتیوبر، با تلاش برای خراش دادن نمایشگر ریزر 40 اولترا آغاز می‌کند. نمایشگر داخلی 6.9 اینچی با یک محافظ صفحه پوشانده شده است که در سطح دو مقیاس سختی Mohs خراشیده می‌شود. شیارهای عمیق‌تری روی صفحه‌نمایش در سطح سه ظاهر می‌شوند. ازآنجایی‌که نمی‌توان محافظ صفحه را برداشت، می‌توانید حتی با ناخن خود نیز نمایشگر داخلی آن را خراش دهید.

 

 

Motorola Razr 40 Ultra با استاندارد IP52 به‌منظور محافظت محدود در برابر آب و گردوغبار ارائه می‌شود. بااین‌حال، پس از قرار گرفتن در معرض مقدار زیادی شن، عملکرد بسیار مناسبی از خود به‌جای می‌گذارد. یوتیوبر خاطرنشان می‌کند که هیچ صدای سایشی قابل‌توجهی وجود ندارد که نشان‌دهنده آسیب احتمالی در این دستگاه باشد.

جایی که همه چیز واقعاً عجیب می‌شود، تست خمش است. به‌نظر می‌رسد که نمایشگر بزرگ 3.6 اینچی AMOLED خارجی نمی‌تواند خود را تحت فشار نگه دارد. همچنین به‌نظر می‌رسد هیچ محافظ درونی برای این نمایشگر درنظر گرفته نشده است. وقتی Razr 40 Ultra از پشت به سمت بیرون خم می‌شود، نمایشگر داخلی تاشو دست‌نخورده باقی می‌ماند. بااین‌حال، نمایشگر کاور دستگاه تکه‌تکه می‌شود. همچنین درجایی که انگشت شست نلسون را فشار می‌داد، این پنل نمایشگر فرو رفت و یک فضای توخالی در پشت صفحه نمایان شد که عجیب است!

تست مقاومت موتورولا Razr 40 Ultra

تست مقاومت موتورولا Razr 40 Ultra

در مقابل، گلکسی زد فلیپ 4 سامسونگ هیچ آسیب فیزیکی در طول تست مقاومت خود نشان نداد. گوشی تاشو سال گذشته غول کره‌ای خیلی سخت خم می‌شد و عملکردی آن بی‌نقص بود. بنابراین آیا سامسونگ ساختار بهتری نسبت‌به موتورولا روی گوشی تاشو خود انجام داده است؟ این‌طور به‌نظر می‌رسد. درنهایت، باید منتظر بمانیم و ببینیم که گلکسی زد فلیپ 5 آینده چقدر در این تست دوام مقاومت می‌کند، با توجه به اینکه این بار صفحه‌نمایش خارجی بزرگتری نیز دارد.

نظر شما درباره تست مقاومت موتورولا Razr 40 Ultra چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/07/21/%D8%AA%D8%B3%D8%AA-%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%88%D9%85%D8%AA-%D9%85%D9%88%D8%AA%D9%88%D8%B1%D9%88%D9%84%D8%A7-razr-40-ultra-%D8%B1%D8%A7-%D8%A8%D8%A8%DB%8C%D9%86%DB%8C%D8%AF-%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%B4/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا