اخبار فناوری

شیائومی ۱۴ پرو پرفروش‌ترین گوشی‌ اندرویدی بازار چین است

شیائومی ۱۴ پرو، جدیدترین تلفن هوشمند پرچمدار این شرکت، از زمان عرضه خود به موفقیت بزرگی دست یافته است. این محصول، به پرفروش‌ترین گوشی هوشمند اندرویدی بازار چین تبدیل شده است. با مایفون مگ همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

فروش سری شیائومی ۱۴ نزدیک به ۱.۵ میلیون دستگاه بوده است

طبق گزارش Wall Street Insights، شیائومی در بازه زمانی اولین فروش سری شیائومی ۱۴ یعنی از ۳۱ اکتبر تا ۱۰ نوامبر موفق به فروش ۱,۴۴۷۴ میلیون دستگاه از این سری شده است. این یک رکورد جدید برای تلفن های هوشمند پرچمدار پریمیوم شیائومی محسوب می‌شود. شیائومی همچنین تنها شرکت چینی است که به رشد ماه به ماه مثبت در بازار گوشی‌ های هوشمند چین دست یافته است. رشد ماهانه این شرکت ۸.۹ درصد افزایش یافته که با فاصله زیادی از اپل (با رشد ماهانه ۰.۸ درصد) پیشی گرفته است.

همان‌طور که منبع این گزارش اشاره به می‌کند، هواوی و آنر از نظر سهم بازار به ترتیب در رتبه های دوم و سوم قرار گرفتند. با این حال، هر دو شرکت شاهد کاهش سهم بازار خود نسبت به ماه قبل بودند. سهم بازار هواوی از ۱۴ درصد به ۱۳ درصد رسیده است. کمپانی آنر نیز وضعیت مشابهی داشته و سهم بازار آن از ۱۳.۲ به ۱۲.۸ درصد کاهش یافته است.

نسخه پایه شیائومی ۱۴ پرو با قیمت معادل ۶۸۳ دلار در بازار چین عرضه می‌شود. نسخه ویژه تیتانیومی این تلفن هوشمند پرچمدار نیز با قیمت ۶,۴۹۹ یوآن (۸۹۱ دلار) به دست کاربران می‌رسد. گران‌قیمت‌ترین نسخه این گوشی هوشمند دارای ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۱ ترابایت حافظه ذخیره سازی است. Xiaomi 14 Pro از صفحه نمایش ۶.۷ اینچی LTPO AMOLED با رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی برخوردار است. نمایشگر این دستگاه توانایی تولید حداکثر روشنایی ۳,۰۰۰ نیت را دارد. تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ کوالکام نیروی پردازشی مورد این تلفن هوشمند را تأمین می‌کند. باتری این دستگاه ظرفیت ۴,۸۸۰ میلی آمپری داشته و توسط آداپتور ۱۲۰ واتی شارژ می‌شود.

شیائومی ۱۴ پرو با Snapdragon 8 Gen 3 و نمایشگر چهارلبه خمیده رسما معرفی شد: قیمت چین از ۶۸۳ دلار

نظر شما درباره تلفن های هوشمند پرچمدار جدید شیائومی چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/11/13/%D8%B4%DB%8C%D8%A7%D8%A6%D9%88%D9%85%DB%8C-%DB%B1%DB%B4-%D9%BE%D8%B1%D9%88-%D9%BE%D8%B1%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%DA%AF%D9%88%D8%B4%DB%8C-%D8%A7%D9%86%D8%AF/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا