اخبار فناوری

خرید بهترین لوازم یدکی KMC از فروشگاه بزرگ اتویار

شرکت کرمان موتور به عنوان یکی از اصلی ترین برند های چینی در ایران شناخته شده است که خودرو های متنوعی به بازار عرضه کرده است در ادامه به معرفی برخی از خودرو های kmc می پردازیم مقاله خرید بهترین لوازم یدکی KMC از فروشگاه بزرگ اتویار توسط تیم تولید محتوای فروشگاه اتویار نوشته شده است و شما میتوانید لوازم یدکی کی ام سی KMC را مستقیم از وارد کننده قطعات آن خریداری نمایید . اتویار از سال 1401 فعالیت خود را در زمینه واردات قطعات خودرو آغاز نموده و در این زمینه توانسته افتخار آفرین باشد .

خودرو KMC T8 :

این خودرو یک وانت دو کابین قدرتمند و پر کاربرد است و بسیار مناسب برای آفرود می باشد در این خودرو از موتور 2 لیتری توربو با قدرت 174 اسب بخار استفاده شده است این خودرو در دسته خودرو های پر فروش سال 1401 شناخته شده است که توسط شرکت کرمان موتور به صورت نقدی و اقساط به بازار عرضه شد بسیاری از علاقه مندان به آفرود و همچنین شرکت های امداد رسان های جاده ای این خودرو را انتخاب کرده اند . از مهم ترین آپشن های این خودرو میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

  • • مجهز به گیربکس 6 سرعته
  • • سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک
  • • دارای سانروف جذاب
  • • مجهز به دوربین 360 درجه
  • • دارای رینگ آلومینیومی
  • • به سیستم ایمنی مناسب
  • • طراحی جذاب جلو پنجره و بنده این خودرو
  • • به دیلایت جذاب روی سپر جلو

خوشبختانه لوازم یدکی KMC T8 به فراوانی در فروشگاه لوازم یدکی خودرو های چینی موجود است و شما میتوانید به صورت آنلاین و حضوری تهیه نمایید .

خودرو KMC K7:

برای خرید بهترین لوازم یدکی KMC از فروشگاه بزرگ اتویار ابتدا باید خودرو های این برند جذاب را معرفی کنیم . این خودرو یک کراس اور کامپکت با طراحی اسپرت و جوان پسند است و طراحی جلو پنجره در این مدل بسیار جذاب است این خودرو یک رقیب اصلی برای سایر شاسی بلند های چینی از جمله تیگو 7 پرو و تیگو 8 می باشد . برای خرید لوازم یدکی KMC K7 میتوانید به سایت اتویار مراجعه نمایید و محصول مورد نظر را تهیه کنید . خودرو KMC K7 با توجه به امکانت و آپشن هایی که دارد قیمت مناسبی دارد به همین دلیل فروش بالایی در بازار خودرو ایران داشته است .

خودرو KMC J7 :

این خودرو یک خودرو خانوادگی است و برای رانندگی در شهر ها و مسیر های جاده ایی بسیار مناسب است . طراحی و امکانات پیشرفته این خودرو توانسته است نظر خریداران را به خود جلب کند این خودرو در سال 1402 فروش خوبی داشته است و تمامی لوازم یدکی kmc j7 از طرف شرکت کرمان موتور پشتیبانی می شود . این خودرو طراحی بسیار جالبی دارند و در قسمت جلویی این خودرو دو توری قرار دارد که توری بالایی توسط یک فلاپ پلاستیکی به دو قسمت جدا می شود و بسیاری از خریداران به اشتباه تصور میکنند که این خودرو دارای سه توری در قسمت جلویی خود است .چراغ جلو kmc j7 تماما LED می باشد و بسیار جذاب است لوازم این خودرو قیمت نسبتا بالایی دارد در حال حاضر چراغ جلو این خودرو حدود 18 ملیون تومان است .

خرید لوازم یدکی KMC

برای خرید لوازم یدکی کی ام سی راه های متفاوتی وجود دارد که در ادامه آنها را معرفی میکنیم :

  1. 1- خرید آنلاین : از فروشگاه های آنلاین لوازم یدکی خودرو های چینی در سراسر ایران
  2. 2- خرید حضوری : خرید از فروشگاه های فیزیکی یا نمایندگی های کرمان موتور فعال در سراسر کشور
  3. 3- استعلام از تعمیرگاه های مجرب : مراجعه به فرد تعمیرکار معتمد و سپردن خرید لوازم به ایشان

انتخاب روش خرید به عهده شما می باشد اما با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی خرید آنلاین تا کنون با تقاضای خوبی روبرو شده است و بسیاری از متقاضی ها از خرید به این روش راضی بوده اند و به سایرین پیشنهاد کرده اند ما در فروشگاه اتویار امکان خرید آنلاین و خرید حضوری قطعات را برای شما فراهم نموده ایم تا شما با خیالی آسوده لوازم مورد نیار خود را خریداری نمایید همانطور که میدانید مهم ترین سرمایه تمامی انسان ها وقت آنها است شما با خرید غیر حضوری در وقت خود صرفه جویی میکنید .

مزایای خرید قطعات KMC از اتویار

شعار ما در این مجموعه این است که خرید بهترین لوازم یدکی KMC از فروشگاه بزرگ اتویار امکان پذیر است علت این ادعا این است که ما در فروشگاه اتویار امکاناتی نظیر :

تنوع بالای لوازم یدکی خودرو های چینی :ما در اتویار تمامی لوازم یدکی خودرو های چینی را پوشش می دهیم از جمله : ( لوازم یدکی لیفان 820 – لوازم یدکی جک J5 – لوازم یدکی آریزو 6 – لوازم یدکی آریزو 5 – لوازم یدکی ام وی ام X22 – لوازم یدکی ولکس C30 – لوازم یدکی ام وی ام X33 و سایر خودرو های چینی )

مقایسه قیمت قطعات خودرو :شما در سایت اتویار میتوانید یک یا چند محصول را با یکدیگر مقایسه کنید و یا قیمت قطعات را در سایر فروشگاه های اینترنتی با یکدیگر مقایسه نمایید .

سفارش آسان قطعات خودرو : شما میتوانید در منزل یا محل کار خود در هر ساعت از شبانه روز به سایت ما مراجعه کنید و سفارش خود را ثبت کنید .

تحویل فوری لوازم خودرو : ما در اتویار لوازم یدکی را در کمترین زمان به دست شما می رسانیم برای ساکنین تهران در طی 2 ساعت ارسال داریم و برای شهرستان ها طی 1 الی 2 روز کاری همچنین روش های متفاوتی برای ارسال بار شما در این مجموعه در نظر گرفته شده است از جمله : ( ارسال با باربری – ارسال با تیباکس – ارسال با اتوبوس و ………..).

ضمانت اصالت قطعات : لوازم یدکی یک حوضه گسترده است که افرادی که در این زمینه تخصصی ندارند قادر به تشخیص لوازم اصلی از لوازم غیر اصلی نیستند ما در این مجموعه با ضمانت اصالت کالا خیال شما را راحت میکنیم .

قیمت لوازم یدکی کی ام سی KMC در اتویار

برای خرید بهترین لوازم یدکی KMC از فروشگاه بزرگ اتویار باید قیمت لوازم مورد نظر را در چندین فروشگاه بررسی کنید . در حالت کلی قیمت قطعات به نوع قطعه . برند مورد نظر . کیفیت و محل خرید شما بستگی دارد اما رنج قیمت لوازم یدکی خودرو های چینی در ایران در رده متوسط رو به بالا قرار دارد . ما در مجموعه اتویار تمامی لوازم یدکی را با قیمت مناسب با سود کم به بازار عرضه میکنیم خودرو های KMC چون به تازگی وارد بازار ایران شده اند هنوز تمامی فروشگاه ها قطعات این برند ها موجود ندارند به همین دلیل قیمت این لوازم نسبتا بالا است .برخی از فروشگاه ها لوازم یدکی وارداتی KMC را با قیمت لوازم یدکی اورجینال و شرکتی به شما عرضه میکنند در حالی که قیمت آنها بسیار پایین تر است در هنگام خرید حتما اعتبار فروشگاه مورد نظر را بررسی کنید تا در دام سود جویان بازار لوازم خودرو نیافتید !

نتیجه گیری

بهترین فروشگاه برای خرید لوازم خودرو فروشگاهی است که علاوه بر تنوع بالا قیمت مناسب داشته باشد . اتویار بهترین گزینه برای خرید لوازم یدکی کی ام سی KMC در ایران است چرا که لوازم اورجینال و با کیفیت را با سود پایین عرضه میکند و تا کنون تمامی مشتریانی که از این فروشگاه خرید کرده اند رضایت کامل داشته اند با اولین خرید میتوانید به کمپین مشتریان این فروشگاه بپیوندید و از تخفیف های ویژه بهره مند شوید .

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/03/02/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%84%D9%88%D8%A7%D8%B2%D9%85-%DB%8C%D8%AF%DA%A9%DB%8C-kmc-%D8%A7%D8%B2-%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%A8%D8%B2%D8%B1/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا