اخبار فناوری

طراحی و مشخصات آنر X7a فاش شد

حدود 9 ماه پیش بود Honor X7 این گوشی با تراشه اسنپدراگون 680 و دوربین 48 مگاپیکسلی معرفی شد. به نظر می رسد جانشین آن با پسوند a به بازار عرضه شود. البته نمی تواند جایگزین مستقیمی برای این محصول باشد. در هر صورت طراحی و مشخصات Honor X7a لو رفته که شاید جالب باشد.

طراحی مشخصات Honor X7a

Honor X7a مقرون به صرفه با همان صفحه نمایش HD+ X7 عرضه می شود، اما کمی کوچکتر است (6.7 اینچ در مقابل 6.74 اینچ) و نرخ تازه سازی صفحه نمایش کمتری دارد (60 هرتز در مقابل 90 هرتز). صفحه نمایش دارای یک بریدگی برای دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی است، اما نمی دانیم که آیا مشخصات آن مشابه دوربین جلوی X7 است یا خیر. تا اینجا مشخص است که پسوند به مقرون به صرفه ترین وسیله اشاره داشته است.

در پشت آنر X7a این دستگاه دارای یک دوربین چهارگانه است که شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض 5 مگاپیکسلی، یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی و یک دوربین تله فوتو 2 مگاپیکسلی (احتمالاً سنسور عمق صحیح) است.

این گوشی هوشمند دارای تراشه است مدیاتک هلیو جی 37 دارای 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی است. متاسفانه سیستم عامل پیش فرض این دستگاه اندروید 12 نام دارد.

Honor X 7a باتری آن 5230 میلی آمپر ساعت است که 230 میلی آمپر ساعت بیشتر از باتری X7 است. با این حال، مشخص نیست که آیا قدرت همان 22.5 وات X7 باقی می ماند یا خیر.

این منبع ادعا می کند که Honor X7a که نسبت به X7 مقرون به صرفه تر خواهد بود، 196 گرم وزن خواهد داشت و دارای حسگر اثر انگشت جانبی است. همچنین دارای جک 3.5 میلی متری هدفون است و در رنگ های مشکی نیمه شب و آبی اقیانوسی در دسترس خواهد بود.

نطر شما چی هست؟ آیا منتظر گوشی جدید آنر هستید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا