اخبار فناوری

لپ تاپ ال جی Gram Fold با نمایشگر تاشو و پردازنده Intel i5-1335U معرفی شد

چندی پیش شرکت هایی مانند لنوو، اچ پی و ایسوس اولین لپ تاپ های تاشو خود را معرفی کردند. این محصولات، بر روی کاربران که لپ تاپی با نمایشگر تاشو می‌خواستند بسیار تأثیرگذار بود. هم اکنون ال جی با معرفی لپ تاپ Gram Fold پا به این عرصه گذاشته است.

لپ تاپ تاشو ال جی Gram Fold دارای ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD است

ال جی لپ تاپ جدید خود را با نام Gram Fold و صفحه نمایش OLED تاشو ۱۷ اینچی معرفی کرده است. در ادامه نگاهی به مشخصات این محصول خواهیم انداخت. Gram Fold دارای نمایشگر لمسی تاشو ۱۷ اینچی با وضوح ۲۵۶۰ در ۱۹۲۰ پیکسل است. اندازه این محصول در حالت باز شده ۳۶۸ در ۲۸۰ میلی‌متر و در حالت تا شده ۱۹۲ در ۲۸۰ میلی‌متر است. وزن Gram Fold حدود ۱۲۵۰ گرم (به استثنای صفحه کلید) و ۱۵۳۰ (با احتساب صفحه کلید) بوده که حمل آن را برای کاربران آسان تر می‌کند. پنل نمایشگر به کار گرفته شده در این محصول از نوع OLED است.

LG Gram Fold

لپ تاپ LG Gram Fold با پردازنده نسل سیزدهم اینتل i5-1335U و کارت گرافیک Intel Iris Xe به همراه اسپیکر های داخلی Dolby Atmos Pivot Stereo عرضه می‌شود. این لپ تاپ دارای ۱۶ گیگابایت رم DDR5 و ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD است. این محصول از سیستم عامل Windows 11 Home (نسخه ۶۴ بیتی) همراه با قابلیت تشخیص چهره کاربر بهره می‌برد. ال جی Gram Fold دارای دو عدد درگاه USB 4.0 نسل ۳، یک درگاه USB type-C (Thunderbolt 4) و USB type-C (USB PD) به همراه یک پورت USB 3.2 نسل دو است.

قیمت و تاریخ عرضه لپ تاپ تاشو LG

همان طور که منبع این گزارش اشاره کرده است، لپ‌تاپ تاشو ال جی Gram Fold به طور رسمی در اکتبر ۲۰۲۳ در کره جنوبی عرضه خواهد شد. با وجود آنکه تاریخ عرضه این لپ تاپ مشخص شده اما ال جی هنوز قیمت آن را اعلام نکرده است. انتظار داریم در آینده اطلاعات بیشتری منتشر شود. پس با ما همراه باشید.

لپ تاپ لنوو ThinkPad X1 Fold Gen 2 با نمایشگر تاشو بزرگتر و قیمت 2499 دلار معرفی شد

نظر شما درباره LG Gram Fold چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/09/26/%D9%84%D9%BE-%D8%AA%D8%A7%D9%BE-%D8%A7%D9%84-%D8%AC%DB%8C-gram-fold-%D8%A8%D8%A7-%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%B4%DA%AF%D8%B1-%D8%AA%D8%A7%D8%B4%D9%88-%D9%88-%D9%BE%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%B2%D9%86%D8%AF/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا