اخبار فناوری

شیائومی 13 لایت در تصاویر واقعی دیده شده است: طراحی شبیه جزیره پویا آیفون 14 پرو است.

مهم نیست که برندهای اندرویدی چقدر سعی می کنند ظاهر خود را حفظ کنند و طراحی منحصر به فردی را برای دستگاه های پرچمدار خود ارائه دهند، آنها از قرض گرفتن پرچمداران از دستگاه های میان رده برجسته به دستگاه های ارزان قیمت هراسی ندارند. مثلا 4 ماه پیش بود شیائومی CIVI 2 آیفون 14 پرو با همان طراحی جزیره پویا معرفی شد. اکنون شیائومی 13 لایت در تصاویر واقعی دیده شده است و طبق شایعات قبلی این دستگاه طراحی مشابه CIVI 2 را ارائه خواهد کرد.

شیائومی 13 لایت در تصاویر واقعی

شیائومی 13 لایت

شیائومی 13 لایت

همانطور که از نمای جلوی دستگاه منتسب به شیائومی 13 لایت می بینید، یک صفحه نمایش دو طرفه خمیده با حاشیه های بسیار کوچک وجود دارد. با این حال، بریدگی کپسولی شکل در مرکز لبه بالایی صفحه نمایش شباهت بی‌نظیر آن با آیفون 14 پرو را در این بخش تحت الشعاع قرار نمی‌دهد. البته اندازه و محتوای این بریدگی صفحه نمایش با مدل اپل متفاوت است.

دو دوربین 32 مگاپیکسلی در داخل سوراخ نمایشگر این دستگاه قرار گرفته است. دوربین اصلی فوکوس خودکار دارد و دوربین دوم زاویه باز 100 درجه را پوشش می دهد. این دوربین سلفی دوگانه شیائومی CIVI 2 با فلاش LED دوگانه بالای لبه نمایشگر همراه بود که در این تصویر منتسب به شیائومی 13 لایت نمی توان این موضوع را تایید کرد. البته این موضوع کمی بیشتر و در عکس های بعدی تایید خواهد شد.

شیائومی 13 لایت

شیائومی 13 لایت

با نگاهی به طراحی قاب پشتی این دستگاه، جزیره دوربین مشابه شیائومی CIVI 2 را می بینیم. 2 دایره بزرگ و کوچک، دایره بزرگ شامل 2 دوربین است و دایره کوچک محل یک دوربین است. در این تصویر طراحی خاص قاب عقب CV2 به چشم نمی خورد و بافت کاملا ساده و تقریبا مات آن مشهود است.

اسنپدراگون 7 نسل 1 برای شیائومی 13 لایت

همانطور که در تصویر بالا از Xiaomi 13 Lite در داخل جعبه مشاهده می کنید، برخی از مشخصات اصلی آن بر روی برچسبی که حاوی آن است، نوشته شده است. شاید مهم ترین موضوعی که در آن تایید می شود استفاده از اسنپدراگون 7 نسل 1 مثل قلب تپنده دستگاه

صفحه نمایش قدیمی 120 هرتزی به نام Adaptivesync که احتمالاً دارای نوعی نرخ تجدید متغیر است نیز در این گزینه ها موجود است.

طراحی سبک و ظریف از دیگر موضوعاتی است که در مورد آن نوشته شده و با توجه به سابقه شیائومی در نسل های قبلی این سری، کاملاً انتظار می رفت.

و اولین مورد در این لیست دوربین اصلی سه گانه است که توسط یک دوربین 50 مگاپیکسلی هدایت می شود، اگرچه چیزی در مورد OIS نوشته نشده است. شیائومی معمولاً این ویژگی را برجسته می کند، اما هنوز چیزی در اینجا تأیید نشده است. علاوه بر این، فلاش 4 ال ای دی که 2 جفت در دو طرف دوربین سلفی دوگانه است، تایید شده است.

نطر شما چی هست؟ شیائومی 13 لایت که تقریباً مشابه CIVI 2 برای بازار جهانی است، آیا آن را جذاب دیدید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا