اخبار فناوری

تصاویر واقعی از گلکسی واچ ۶ کلاسیک سامسونگ را پیش از رونمایی رسمی ببینید | اختصاصی مایفون مگ

حدود ۲ ساعت تا رونمایی رسمی از محصولات جدید سامسونگ در رویداد Unpacked دوم سال ۲۰۲۳ فاصله داریم. طی همین ساعات منتهی به رویداد رسمی سامسونگ، یک منبع قابل اعتماد تصاویر واقعی از گلکسی واچ ۶ کلاسیک سامسونگ را برای ما در مایفون مگ ارسال کرد. سامسونگ Galaxy Watch 6 Classic به عنوان ساعت هوشمند پرچمدار ۲۰۲۳ این شرکت کره‌ای عرضه خواهد شد.

گلکسی واچ ۶ کلاسیک را پیش از رونمایی رسمی ببینید

ساعت هوشمند گلکسی Watch 6 در مدل کلاسیک خود یک لبه چرخان دور نمایشگر خواهد داشت. ما این را پیش‌تر در گزارش‌های غیررسمی شنیده بودیم و حالا در تصاویر واقعی از محصول می‌بینیم.

گلکسی واچ ۶ کلاسیک سامسونگ

گلکسی واچ ۶ کلاسیک سامسونگ

به لطف برگه مشخصات فنی که زیر این محصول قرار دارد، ۴ مورد مهم را درباره مشخصاتش متوجه می‌شویم:

  1. ۱- اول این‌که این ساعت هوشمند سامسونگ در ۲ اندازه ۴۳ و ۴۷ میلی‌متری در دسترس خواهد بود. این اندازه‌ها برای ساعت هوشمند کمی غیرمتدوال است.
  2. ۲- لبه چرخان فیزیکی در مدل Galaxy Watch 6 Classic تایید می‌شود.
  3. ۳- باتری ۴۲۵ میلی‌آمپری ساعتی برای این ساعت هوشمند سامسونگ ۲۰۲۳ تایید می‌شود.
  4. ۴- جنس بدنه گلکسی واچ ۶ کلاسیک از استیل ضدزنگ است.

در تصویر بالا Watch Face خاص سامسونگ برای این نسل از ساعت‌های هوشمندش را می‌بینیم.

گلکسی واچ ۶ کلاسیک سامسونگ

گلکسی واچ ۶ کلاسیک سامسونگ

همچنین در تصویر بالا احتمالا بخشی از رابط کاربری نرم افزار پایش سلامتی Samsung Health را می‌بینیم. جایی که پایش ضربان قلب، خواب، تعداد قدم‌های پیموده شده و احتمالا استرس مشخص است.

تا ساعاتی دیگر محصولات جدید Samsung در رویداد Unpacked 2023 آن رونمایی می‌شوند. این محصولات شامل گلکسی زد فلیپ ۵ و گلکسی زد فولد ۵ می‌شوند که در کنار خانواده ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ ۶ و تبلت‌های پریمیوم گلکسی تب اس ۹ معرفی خواهند شد.

نظر شما درباره ساعت هوشمند Galaxy Watch 6 چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/07/26/%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D9%88%DB%8C%D8%B1-%D9%88%D8%A7%D9%82%D8%B9%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%DA%AF%D9%84%DA%A9%D8%B3%DB%8C-%D9%88%D8%A7%DA%86-%DB%B6-%DA%A9%D9%84%D8%A7%D8%B3%DB%8C%DA%A9-%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%B3/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا