اخبار فناوری

طرح شماتیک ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس طراحی الهام گرفته شده از Xiaomi 13 را نشان می‌دهد

سرانجام، جزئیاتی درباره جانشین سری ردمی نوت ۱۲ منتشر شد. افشاگر معروف اطلاعات، یعنی Digital Chat Station، با انتشار پستی (که البته اکنون حذف شده است) طرح شماتیک ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس را به اشتراک گذاشت.

طرح شماتیک ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس برخی از ویژگی های طراحی این گوشی را فاش می‌کند

گوشی های «Note Pro+» ردمی، مدل پرچمدار این کمپانی در هند هستند. گوشی های سری K نیز تنها به چین محدود می‌شوند. به نظر می‌رسد که شیائومی از پرچمدار سری ۱۳ خود، برای طراحی Redmi Note 13 Pro Plus الهام گرفته است. افشاگر معروف اطلاعات یعنی Digital Chat Station، توضیح می‌دهد که این تلفن هوشمند آینده ردمی دارای یک صفحه نمایش فلت، با حاشیه های بسیار باریک خواهد بود. ماژول دوربین این گوشی به شکل یک مربع و با گوشه های گرد، طراحی شده است.

طرح شماتیک ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس

درباره نام دقیق این تلفن هوشمند مطمئن نیستیم. اما احتمالاً، این دستگاه مورد بحث ردمی، با نام Note 13 Pro Plus وارد بازار خواهد شد. همان طور که منبع این گزارش اشاره می‌کند، انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند از یک صفحه نمایش ۶.۷ اینچی فلت برخوردار باشد. این دستگاه احتمالا به طور پیش‌فرض از رابط کاربری MIUI 15 برخوردار خواهد بود.

پست Digital Chat Station

انتظار می‌رود که ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس فاقد براکت‌ های پلاستیکی در اطراف صفحه‌نمایش باشد. مشابه آنچه در POCO F5 (Redmi 12 Turbo در چین) می‌بینیم. این موضوع باعث می‌شود تا حاشیه های صفحه نمایش باریک تر شوند و شیشه نمایشگر نیز هم سطح فریم شود. این هم سطح شدن، باعث کاهش ضخامت گوشی خواهد شد. ردمی نوت ۱۲ پرو پلاس در ژانویه سال جاری میلادی، در کشور هند معرفی شد. بر همین اساس انتظار می‌رود که سری Redmi Note 13 Pro نیز در اوایل سال آینده میلادی، وارد بازار هند شود.

نگاهی به مشخصات Redmi Note 12 Pro Plus

ردمی نوت ۱۲ پرو پلاس دارای یک صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی OLED ۱۲۰ هرتزی است. این نمایشگر توسط گوریلا گلس ۵ محافظت می‌شود. تراشه ۶ نانومتری دیمنسیتی ۱۰۸۰ وظیفه تأمین نیروی پردازشی مورد نیاز این گوشی هوشمند را بر عهده دارد. Redmi Note 12 Pro Plus به یک دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی مجهز شده است. دوربین سلفی این دستگاه نیز وضوح ۱۶ مگاپیکسلی دارد. این تلفن هوشمند به باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی آمپری مجهز شده و از شارژ فوق سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

شماتیک طراحی شیائومی 13T Pro لو رفت

با توجه به افشای طرح شماتیک ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس، نظر شما درباره طراحی این گوشی هوشمند چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/07/22/%D8%B7%D8%B1%D8%AD-%D8%B4%D9%85%D8%A7%D8%AA%DB%8C%DA%A9-%D8%B1%D8%AF%D9%85%DB%8C-%D9%86%D9%88%D8%AA-%DB%B1%DB%B3-%D9%BE%D8%B1%D9%88-%D9%BE%D9%84%D8%A7%D8%B3-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%A7%D9%84/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا