اخبار فناوری

گوشی تاشو وان پلاس Open همان اوپو Find N3 برای بازار جهانی خواهد بود

از رندر طراحی گرفته تا مدل تراشه، جزئیات دوربین‌ها و موارد دیگر، تاکنون اطلاعات زیادی در مورد اولین گوشی تاشو وان پلاس با نام احتمالی OnePlus Open پیش از معرفی رسمی آن، فاش شده است. آخرین افشاگری اما، اطلاعات جالبی را در اختیار ما می‌گذارد. گفته می‌شود که وان پلاس Open درحقیقت مدل تغییرنام‌یافته تجاری (ری‌برند) گوشی اوپو Find N3 است که دستگاه اول در ماه آینده میلادی و برای بازار جهانی و دومی نیز تا پایان سال جاری و منحصر به بازار چین معرفی خواهد شد.

گوشی تاشو وان پلاس Open به‌عنوان ری‌برند اوپو Find N3

اطلاعاتی که توسط Max Jambor فاش شده است، برخی از جزئیات گوشی تاشو آینده وان پلاس را ارائه می‌کند که اگرچه بزرگترین افشاگری پیرامون این دستگاه نیست، اما موارد جالبی را مشخص می‌کند.

Jambor ادعا می‌کند که این تلفن می‌تواند با یک لنز پریسکوپی با زوم اپتیکال 3 برابری معرفی شود. این مورد با اطلاعات قبلی که نشان می‌داد ترکیب دوربین سه‌گانه پشتی این دستگاه شامل یک سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی، سنسور فوق‌عریض 48 مگاپیکسلی و سنسور پریسکوپی 64 مگاپیکسلی است، مطابقت دارد. همچنین ادعا شده است که Open در رنگ مشکی و سبز ارائه می‌شود. خارج از این مشخصات، Jambor جزئیاتی را به ما می‌دهد که قبلاً از افشای اطلاعات قبلی می‌دانستیم، ازجمله معرفی رسمی در تاریخ 29 آگوست و فرم طراحی مشابه OPPO Find N2.

گوشی تاشو وان پلاس Open به‌عنوان ری‌برند اوپو Find N3

گوشی تاشو وان پلاس Open به‌عنوان ری‌برند اوپو Find N3

این افشاگر اما، در ادامه توییت خود را دنبال کرده و اضافه می‌کند که OnePlus Open در چین OPPO Find N3 نامیده می‌شود که هنوز به‌صورت رسمی معرفی نشده و انتظار می‌رود تا پایان سال جاری عرضه شود. گوشی تاشو OnePlus با رقابت سختی روبرو خواهد شد زیرا انتظار می‌رود سامسونگ در این هفته دو گوشی تاشو جدید خود را رونمایی کند. با توجه به تاریخ پیش‌بینی‌شده معرفی Open در 29 آگوست، سامسونگ تقریباً یک ماه زودتر شروع به عرضه نسل جدید گوشی‌های تاشو خود خواهد کرد.

نظر شما درباره گوشی تاشو وان پلاس به‌عنوان ری‌برند اوپو Find N3 چیست؟



منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/07/22/%DA%AF%D9%88%D8%B4%DB%8C-%D8%AA%D8%A7%D8%B4%D9%88-%D9%88%D8%A7%D9%86-%D9%BE%D9%84%D8%A7%D8%B3-open-%D9%87%D9%85%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D9%88%D9%BE%D9%88-find-n3-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%D8%A7%D8%B2/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا