اخبار فناوری

مشخصات ریلمی ۱۲ پلاس در میان داده های TENAA مشاهده شد

ریلمی به تازگی از گوشی های سری Realme 12 Pro در کشور هند رونمایی کرده است. هم اکنون، این کمپانی در حال آماده شدن برای رونمایی از دو تلفن هوشمند جدید است. امروز، مشخصات ریلمی ۱۲ پلاس در میان داده های TENAA مشاهده شده است.

ریلمی ۱۲ پلاس با نمایشگر ۹۰ یا ۱۲۰ هرتزی AMOLED از راه می‌رسد

می‌دانیم که گوشی های Realme 12 و Realme 12 Plus در راهند. نسخه پلاس با شماره مدل RMX3866 در میان داده های TENAA مشاهده شده است. این گوشی هوشمند، با همین شماره مدل در MIIT نیز ظاهر شده بود. با نگاهی به ظاهر Realme 12 Plus متوجه می‌شویم که این دستگاه طراحی مشابه مدل های پرو دارد. یک ماژول دوربین بزرگ دایره‌ای شکل در قاب پشتی این تلفن هوشمند دیده می‌شود. این گوشی از فریم تخت برخوردار بوده و دوربین سلفی نیز درون یک ناچ قطره‌ای قرار خواهد گرفت.

داده های TENAA

برخی از مشخصات ریلمی ۱۲ پلاس به بیرون درز کرده است. این تلفن هوشمند دارای یک صفحه نمایش بزرگ ۶.۶۷ اینچی با وضوح FullHD+ خواهد بود. نمایشگر در نظر گرفته شده برای این دستگاه از نوع AMOLED بوده و رفرش ریت ۹۰ یا ۱۲۰ هرتزی را در اختیار کاربران خود قرار خواهد داد. داده های TENAA نشان می‌دهند که این دستگاه از سنسور اثرانگشت زیر صفحه نمایش برخوردار است. یک تراشه ۸ هسته‌ای با حداکثر فرکانس ۲.۶ گیگاهرتز نیروی پردازشی مورد نیاز Realme 12 Plus را تأمین می‌کند. متاسفانه هنوز جزئیات این تراشه ناشناخته است.

تصاویر Realme 12 Plus 5G

کاربران می‌توانند این تلفن هوشمند آینده ریلمی را در نسخه های ۶ گیگابایت، ۸ گیگابایت، ۱۲ گیگابایت و حتی ۱۶ گیگابایت حافظه رم خریداری کنند. گزینه های موجود برای حافظه داخلی نیز به همین اندازه متنوع هستند. این گوشی در نسخه های ۱۲۸ گیگابایت، ۲۵۶ گیگابایت، ۵۱۲ گیگابایت و ۱ ترابایت حافظه ذخیره سازی قابل تهیه خواهد بود. انتظار می‌رود که Realme 12 Plus به طور پیش‌فرض از رابط کاربری Realme UI 5 مبتنی بر اندروید ۱۴ برخوردار باشد.

گوشی Realme 12 Plus از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و باتری ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری برخوردار است

سه لنز دوربین در قاب پشتی این دستگاه قرار دارد. دوربین اصلی ریلمی ۱۲ پلاس وضوح ۵۰ مگاپیکسلی داشته؛ و برای دوربین های اولتراواید و ماکرو این تلفن هوشمند به ترتیب از سنسور های ۸ و ۲ مگاپیکسلی استفاده شده است. ریلمی برای دوربین سلفی این تلفن هوشمند به سراغ یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی خواهد رفت. باتری در نظر گرفته شده برای Realme 12 Plus ظرفیت ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری داشته، اما اطلاعاتی درباره توان شارژر این دستگاه به بیرون درز نکرده است.

ریلمی ۱۲ پرو پلاس با دوربین تله فوتو پریسکوپی و اسنپدراگون 7s نسل ۲ معرفی شد

همان‌طور که وب‌سایت Gizmochina اشاره کرده است، انتظار می‌رود که ریلمی ۱۲ پلاس به همراه سری ریلمی ۱۲ پرو در اواخر ماه جاری میلادی و در کشور چین معرفی شود. متاسفانه اطلاعاتی درباره قیمت و عرضه جهانی این گوشی هوشمند در دست نیست.

نظر شما درباره Realme 12 Plus 5G چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/02/02/%D9%85%D8%B4%D8%AE%D8%B5%D8%A7%D8%AA-%D8%B1%DB%8C%D9%84%D9%85%DB%8C-%DB%B1%DB%B2-%D9%BE%D9%84%D8%A7%D8%B3-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D8%AF%D8%A7%D8%AF%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-tenaa-%D9%85/

Updated: 2024-02-17 09:25:02

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا