اخبار فناوری

طراحی Nothing Phone 2 به‌همراه رابط Glyph را از تمامی زوایای آن ببینید

گوشی Nothing Phone 2 قرار است در تاریخ 11 جولای/20 تیر به‌صورت رسمی معرفی شود. Nothing به سبک گذشته، به‌آرامی اطلاعات کمی را از گوشی هوشمند آینده خود به‌اشتراک گذاشته است ازجمله اینکه این دستگاه از تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 بهره می‌برد. حال امروز، یک ویدیوی جدید ازطریق کانال یوتیوب MKBHD منتشر شده است که طراحی Nothing Phone 2 به‌همراه رابط Glyph جدید آن را از تمامی زوایا نشان می‌دهد.

طراحی Nothing Phone 2

مارکز براونلی از کانال یوتیوب MKBHD ویدیوی جدیدی منتشر کرده است که به‌طور انحصاری Nothing Phone 2 و مهمتر از آن رابط Glyph جدید آن را به‌نمایش می‌گذارد. در این ویدیو، گوشی مذکور تفاوت‌های قابل‌توجهی در ظاهر خود نسبت‌به نسل گذشته ندارد؛ اما اکنون رنگ مشکی آن به خاکستری روشن تمایل پیدا کرده و قاب شفاف‌تر به‌همراه پنل پشتی منحنی در لبه‌های خود دارد که در مقایسه با مدل قبلی، ظاهر گردتری به دستگاه بخشیده است. علاوه‌بر این، وقتی صحبت از رابط Glyph به‌میان می‌آید، طراحی این بخش کمی اصلاح شده است و الگوی نور آشنا را به LEDهای بیشتری تقسیم می‌کند.

طراحی Nothing Phone 2

طراحی Nothing Phone 2

Nothing Phone 1 از 12 LED جداگانه استفاده می‌کند، اما Phone 2 دارای 33 LED است. همین افزایش به‌تنهایی می‌تواند پیشرفت بصری را برای عملکردهای مختلف مانند نشان دادن سطح صدا، تایمرهای شمارش معکوس، فاصله‌ای که راننده Uber تا شما دارد و موارد دیگر ارائه دهد. این قابلیتی نیست که به‌طور بومی با همه برنامه‌ها کار کند و توسعه‌دهندگان اگر بخواهند از مزیت آن استفاده کنند، باید به‌طور جداگانه اپلیکیشن خود را برای این بخش آماده کنند.

اگرچه قابلیت‌های Glyph بسیار فریبنده هستند، اما می‌تواند راهی ساده و مؤثر برای مشاهده بصری پیشرفت در برنامه‌های مختلف باشند. کاربران همچنین می‌توانند با استفاده از Glyph Composer جدید، تصاویر و آهنگ‌های زنگ سفارشی ایجاد کنند. در بیشتر موارد، این ویدیو به مشتاقان گوشی آینده ناتینگ، چیزی که باید انتظار آن را داشته باشند، نشان می‌دهد. انتظارات زیادی برای این گوشی وجود دارد و درحالی‌که برخی مشخصات آن از پیش فاش شده است، Nothing OS 2.0 می‌تواند به قسمت پایانی در ناشناخته‌های این گوشی تبدیل شود.

خوشبختانه، تنها یک هفته تا رونمایی رسمی از Phone 2 باقی مانده است، بنابراین جالب است که ببینیم این گوشی هوشمند چه ویژگی‌های مهم دیگری را به‌همراه خواهد داشت. درحال‌حاضر، به‌نظر می‌رسد که این شرکت همچنان به ترفندهای نرم‌افزاری متکی است، اما یکی از زمینه‌هایی که واقعاً می‌تواند این گوشی را از رقبای خود متمایز کند، قیمت آن است که باید دید آیا می‌تواند از اولین عرضه رسمی خود در ایالات‌متحده سربلند بیرون آید یا خیر.

دیدگاه شما پیرامون طراحی گوشی Nothing Phone 2 و پیشرفت‌های آن نسبت‌به نسل گذشته چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/07/04/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-nothing-phone-2-%D8%A8%D9%87%D9%87%D9%85%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D8%B1%D8%A7%D8%A8%D8%B7-glyph-%D8%B1%D8%A7-%D8%A7%D8%B2-%D8%AA%D9%85%D8%A7%D9%85%DB%8C-%D8%B2%D9%88/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا