اخبار فناوری

طراحی و رنگ‌بندی Nubia Z60 Ultra رسماً به اشتراک گذاشته شد

طراحی و رنگ‌بندی Nubia Z60 Ultra رسماً منتشر شده است. این گوشی هوشمند در تاریخ ۱۹ دسامبر (۲۸ آذر ماه) و در کشور چین رونمایی خواهد شد. چندی پیش، تصویری از رنگ نقره‌ای این دستگاه منتشر شده بود.

گوشی Nubia Z60 Ultra در سه رنگ مشکی، نقره ای و آبی عرضه می‌شود

همان‌طور که در تصاویر زیر قابل مشاهده است، Nubia Z60 Ultra در سه رنگ مشکی نقره ای و آبی عرضه خواهد شد. در قسمت جلویی دستگاه، شاهد به کارگیری یک پنل تمام صفحه هستیم که فاقد ناچ یا پانچ هول است. قاب پشتی گوشی طراحی خاصی دارد و دو دوربین این تلفن هوشمند در سمت چپ بالای قاب پشتی به همراه یک فلاش LED دیده می‌شوند. البته یک دوربین تله فوتو نیز در سمت راست ماژول قرار گرفته است.

Nubia Z60 Ultra

Nubia Z60 Ultra

در حالی که رنگ های سیاه و سفید این دستگاه ظاهری ساده دارند، پنل پشتی نسخه آبی رنگ دارای الگوی کهکشانی است. فریم نوبیا زد ۶۰ اولترا تخت بوده و در سمت راست آن دکمه های تنظیم صدا و پاور دیده می‌شود. در همین سمت فریم گوشی هوشمند مذکور دکمه سوئیچی هشدار نیز قابل مشاهده است.

نوبیا زد ۶۰ اولترا با دوربین سلفی زیر نمایشگر و تراشه پرچمدار کوالکام از راه می‌رسد

طبق گزارش ها، Nubia Z60 Ultra دارای یک صفحه نمایش OLED ۶.۸ اینچی با وضوح 1.5K و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی خواهد بود. تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ به عنوان قلب تپنده این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده است. این دستگاه حداکثر از ۱۶ گیگابایت حافظه رم LPDDR5x و ۱ ترابایت حافظه ذخیره سازی UFS 4.0 بهرمند خواهد بود. باتری این تلفن هوشمند ظرفیت ۶,۰۰۰ میلی‌آمپری داشته و توسط آداپتور ۸۰ واتی شارژ می‌شود. زد ۶۰ اولترا به طور پیش‌فرض از اندروید ۱۴ و رابط کاربری MyOS برخوردار خواهد بود.

نوبیا زد ۶۰ اولترا

مطابق با گزارش منبع، دوربین سلفی این تلفن هوشمند آینده ZTE وضوح ۱۶ مگاپیکسلی داشته و زیر صفحه نمایش قرار خواهد گرفت. در قاب پشتی این دستگاه دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی به همراه لرزشگیر اپتیکال (OIS)، دوربین ۵۰ مگاپیکسلی اولترا واید و ۶۴ مگاپیکسلی تله فوتو با قابلیت زوم ۳ برابری اپتیکال تعبیه شده است. تأیید شده است که این سه دوربین، همگی از لرزشگیر اپتیکال بهره خواهند برد.

تاریخ معرفی ZTE Nubia Z60 Ultra مشخص شد: ۲۸ آذر ۱۴۰۲

نظر شما درباره طراحی Nubia Z60 Ultra چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/12/12/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D9%88-%D8%B1%D9%86%DA%AF%D8%A8%D9%86%D8%AF%DB%8C-nubia-z60-ultra-%D8%B1%D8%B3%D9%85%D8%A7%D9%8B-%D8%A8%D9%87-%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D8%B1%D8%A7%DA%A9-%DA%AF%D8%B0/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا