اخبار فناوری

گوگل Nearby Share برای ویندوز به صورت رسمی عرضه شد

تقریبا ۳ سال از عرضه قابلیت Nearby Share اندروید می‌گذرد. این قابلیت تفسیر گوگل از ایردراپ اپل است و برای حضور یک گزینه یکپارچه انتقال فایل بین محصولات اندرویدی عرضه می‌شود. حدودا ۳ ماه پیش گوگل نسخه ویندوز Nearby Share را برای کامپیوترهای شخصی و به صورت آزمایشی ارائه کرد. امروز اما گوگل Nearby Share برای ویندوز به صورت رسمی عرضه شده است.

گوگل Nearby Share برای ویندوز

پس از چند نسخه آزمایشی که بیش از ۱.۷ میلیون نفر در آن شرکت کردند، این شرکت تصمیم به انتشار نسخه پایدار گرفت. شما می توانید آن را از اینجا دانلود کنید. البته متاسفانه برای کشور ما در دسترس نیست! و چون نصب آنلاین دارد، حتی اگر فایل exe. آن را هم دانلود کنید نصب نمی‌شود.

نام Nearby Share یک انتخاب بسیار مناسب است و اساساً دقیقاً هدف اصلی آن را توصیف می‌کند. می‌توانید از آن برای اشتراک‌گذاری سریع (و آسان) چیزهای مختلف بین تلفن‌های Android (صرف نظر از برند سازنده) استفاده کنید. از امروز اما می‌توانید از آن برای اشتراک‌گذاری فایل‌ها بین رایانه‌های شخصی ویندوز و دستگاه‌های اندرویدی استفاده کنید.

از زمان راه اندازی نسخه بتا، گوگل می گوید بیش از 50 میلیون فایل بین رایانه‌های شخصی و دستگاه های اندرویدی منتقل شده است.

با ارائه نسخه پایدار تخمینی از مدت زمان انجام انتقال و همچنین عملکرد پیش‌نمایش تصویر در اعلان های دستگاه ارائه می شود. این به آن منظور است که اطمینان حاصل شود که فایل صحیح به اشتراک گذاشته شده است.

گوگل می گوید با HP کار می کند تا برنامه Nearby Share را روی «رایانه های ویندوزی منتخب مانند Dragonfly Pro» به صورت پیش‌فرض نصب کند.

نظر شما چیست؟ یک راه حل یکپارچه برای انتقال فایل بین محصولات مختلف شاید حق مسلم هر کاربر باشد.

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/07/20/%DA%AF%D9%88%DA%AF%D9%84-nearby-share-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D9%88%DB%8C%D9%86%D8%AF%D9%88%D8%B2-%D8%A8%D9%87-%D8%B5%D9%88%D8%B1%D8%AA-%D8%B1%D8%B3%D9%85%DB%8C-%D8%B9%D8%B1%D8%B6%D9%87-%D8%B4%D8%AF/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا