اخبار فناوری

گلکسی Z Flip 2 با صفحه نمایش 120 هرتزی در راه است ولی بعد از سه ماهه ی اول سال 2021 عرضه می شود.

گلکسی Z Flip 2 با صفحه نمایش 120 هرتزی در راه است

گلکسی Z Flip 2 با صفحه نمایش 120 هرتزی در راه است ولی بعد از سه ماهه ی اول سال 2021 عرضه می شود.

به راحتی می توان گفت که سامسونگ تصمیم دارد یک تغییر کوچک در جدول انتشار محصولاتش بدهد، و این تغییر می تواند به خوبی کل وضع شرکت را درصنعت گوشی های هوشمند تحت تاثیر قرار دهد. می دانیم که گلکسی S21 در ماه ژانویه عرضه می شود، اما آخرین اطلاعات بیانگر این است که گلکسی Z Flip 2 همراه سری گلکسی S21 عرضه نخواهد شد.

این مطلب می تواند سورپرایز کننده باشد چرا که گلکسی Z Flip همراه با گلکسی S20 در ماه فوریه ی سال جاری اعلام می شود. بنابراین، چندان منطقی نیست که سامسونگ عرضه ی گوشی Z Flip 2 را به زمان دیگری موکول کند.

سامسونگ Galaxy Z Flip 2  را در سه ماهه ی دوم سال 2021 عرضه می کند.

طبق آخرین گزارشی که از یک بازار فروش اخبار کره ای در مورد چگونگی عرضه ی Galaxy Flip بعدی منتشر شده این است که Galaxy Flip بعدی هم زمان با Galaxy S21  به بازار عرضه نخواهد شد. در عوض، در سه ماهه ی اول سال آینده عرضه خواهد شد. این گزارش حاکی از آن است که تاریخ مذکور می تواند در اول ماه آوریل یا زمان دیگری باشد.

این گزارش همچنین در مورد چگونگی انتشار حداقل سه نوع گوشی تاشو توسط سامسونگ تا سال آینده صحبت می کند. و این بدان معنا است که ما شاهد یک Galaxy Z Fold 3 و یک Galaxy Z Flip 2 و احتمالا یک Galaxy Fold Fan Edition خواهیم بود.

علاوه بر این، طبق گزارش شبکه ی اجتماعی چینی Weibo که بر این ادعا است که سامسونگ تصمیم دارد از یک نرخ تجدید (refresh rate) 120 هرتزی استفاده کند. و همچنین شایعاتی وجود دارد که بیانگر این است که Galaxy Z Flip 2 ممکن است به نام Galaxy Z Flip 3 عرضه شود. عمدتا به این دلیل که سامسونگ در حال حاضرGalaxy Z Flip و سپس Galaxy Z Flip 5G را منتشر کرده است. اما این چیزی است که باید صبر کنیم و منتظر بمانیم.

در این زمان که مقاله نوشته می شود، همه ی این موارد شایعه است و به آسانی نباید آن ها را باور کرد. البته ما اطلاعات بیشتری را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا