اخبار فناوری

طراحی، مشخصات و قیمت Redmi A2 قبل از رونمایی فاش شد!

طبق برخی شایعات، جانشین گوشی مقرون به صرفه Redmi A1 به زودی معرفی خواهد شد. این گوشی هوشمند جدید Redmi A2 نام دارد و طراحی آن به تازگی رونمایی شده است. این دستگاه توسط اداره استانداردهای هند تایید شده است و زمان زیادی از شروع تولید انبوه آن نمی گذرد. با مایفون مگ بیایید نگاهی به طراحی، مشخصات و قیمت احتمالی Redmi A2 بیندازیم.

Redmi A2 به تراشه Helio G36 مدیاتک مجهز شده است

حالا رولند کوانت از طراحی Redmi A2 رونمایی کرده است. این افشاگر پیش از رونمایی از این گوشی هوشمند رندرهایی را منتشر کرد. او ادعا می کند که این دستگاه دارای تراشه پایین رده ای است Mediatek Helio G36 مجهز خواهد شد. با نگاهی به رندرها متوجه می شویم که طراحی Redmi A2 تقریباً مشابه است Redmi A1 شرق این گوشی هوشمند دارای همان طراحی پلاستیکی بافت با دوربین دوگانه در پشت است.

رندر Redmi A2

حاشیه های زیادی در اطراف صفحه نمایش این دستگاه وجود دارد. دوربین سلفی نیز در داخل یک بریدگی قطره ای قرار خواهد گرفت. دکمه پاور و دکمه کنترل صدا در سمت راست قرار دارند. یک پورت میکرو USB و یک جک 3.5 میلی متری صدا در قاب پایینی وجود دارد. خروجی اسپیکر نیز در لبه بالایی قابل مشاهده است. گزارش اخیر وب سایت گیزموچینا وی اشاره می کند که این دستگاه دارای سه رنگ مشکی، آبی و سبز خواهد بود. Redmi A2 با قیمت 97 یورو برای کاربران اروپایی موجود است. در ادامه به جزئیات بیشتر این گوشی خواهیم پرداخت.

مشخصات بیشتر Redmi A2

همانطور که در بالا ذکر شد، Redmi A2 به تراشه Helio G36 مدیاتک مجهز خواهد شد. این یک تراشه هشت هسته ای است که بر اساس فرآیند تولید 12 نانومتری تولید می شود. حداکثر سرعت پردازنده مرکزی این چیپست 2.2 گیگاهرتز است. این گوشی هوشمند دارای 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. کاربران می توانند با استفاده از microSD حافظه را تا 512 گیگابایت افزایش دهند.

رندر Redmi A2

Redmi A2 دارای صفحه نمایش 6.52 اینچی IPS LCD با وضوح HD+ است. حسگر اثر انگشت در پشت این دستگاه قابل مشاهده نیست. اما انتظار داریم این ویژگی در Redmi A2 Plus وجود داشته باشد. دوربین اصلی این گوشی هوشمند آینده شیائومی دارای رزولوشن 8 مگاپیکسلی بوده و قابلیت فیلم برداری 1080p را دارد. دوربین دوم از نوع سنسور عمق بوده و وضوح 2 مگاپیکسل خواهد داشت. برای گرفتن عکس های سلفی، این گوشی دارای دوربین جلو 5 مگاپیکسلی خواهد بود.

Redmi A1 با تراشه مدیاتک A22، صفحه نمایش HD+ و قیمت 80 دلار ارائه شد.

انتظار می رود Redmi A2 با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی عرضه شود. این دستگاه از شارژر 10 واتی (حداقل در بازار اروپا) پشتیبانی خواهد کرد. این گوشی هوشمند به صورت پیش فرض به نسخه سیزدهم اندروید (نسخه Go Edition) مجهز شده است. این دستگاه از دو سیم کارت، بلوتوث نسخه 5.0 و وای فای 2.5 گیگاهرتز پشتیبانی می کند.

نظر شما در مورد این گوشی هوشمند چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا