اخبار فناوری

قیمت شیائومی 13 لایت در اروپا فاش شد: قیمت از 500 دلار شروع می شود

شیائومی در حال آماده شدن برای ارائه چندین دستگاه در رویداد MWC 2023 برای بازار جهانی است. پیش بینی می شود در همین رویداد از سری 13 شیائومی (شامل نسخه استاندارد، نسخه پرو و ​​نسخه لایت) رونمایی شود. اکنون قیمت شیائومی 13 لایت در بازار اروپا مشخص شده است. چندی پیش ویدیوی جعبه گشایی از این گوشی منتشر شد که همان نسخه تغییر نام یافته را نشان می داد شیائومی CIVI 2 خواهد بود.

قیمت نسخه پایه شیائومی 13 لایت مشخص شد

اکنون Roland Quant قیمت نسخه پایه شیائومی 13 لایت را برای اروپا فاش کرده است. این منبع اطلاعاتی می گوید شیائومی 13 لایت از 499 یورو شروع می شود. این قیمت مربوط به نسخه پایه است. احتمالا این نسخه 128 گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت. پیش از این، افشای دیگری نشان داد که نسخه 256 گیگابایتی آن 549 یورو قیمت خواهد داشت. گفته می شود گران ترین نسخه 256 گیگابایتی با 12 گیگابایت رم عرضه می شود. بنابراین انتظار داریم نسخه پایه (همان 128 گیگابایت) 12 گیگابایت رم داشته باشد.

شیائومی 13 لایت

گمان می رود که Xiaomi 13 Lite مشخصاتی مشابه با Xiaomi CIVI 2 داشته باشد. انتظار می رود این گوشی دارای صفحه نمایش 6.55 اینچی AMOLED با وضوح Full HD+ و نرخ به روز رسانی 120 هرتز باشد. صفحه نمایش این گوشی هوشمند دارای یک بریدگی کپسولی (شبیه به سری آیفون 14 پرو). طبق گزارش ها، شیائومی 13 لایت ممکن است دارای تراشه باشد اسنپدراگون 7 نسل 1 گران ترین نسخه این دستگاه دارای 12 گیگابایت رم (نوع LPDDR4x) و 256 گیگابایت حافظه ذخیره سازی (نوع UFS 2.2) خواهد بود. این گوشی هوشمند احتمالا از باتری 4500 میلی آمپر ساعتی استفاده می کند و از شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی می کند.

مانند گیزموچینا او اشاره می کند که یکی از ویژگی های جذاب این گوشی دوربین سلفی دوگانه 32 مگاپیکسلی آن است. سه لنز دوربین در قاب پشتی این دستگاه قرار خواهد گرفت. دوربین اصلی دارای سنسور 50 مگاپیکسلی سونی IMX766 است. دوربین دیگر دارای وضوح 20 مگاپیکسل (با سنسور IMX376) است و برای عکاسی فوق عریض استفاده خواهد شد. دوربین دیگر با وضوح 2 مگاپیکسلی برای عکاسی ماکرو استفاده می شود.

شیائومی 13 لایت در تصاویر واقعی دیده شده است: طراحی شبیه جزیره پویا آیفون 14 پرو است.

نظر شما در مورد این گوشی هوشمند چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا