اخبار فناوری

مشخصات OnePlus Nord CE 3 فاش شد

محصولات خانواده OnePlus Nord شامل محصولات میان رده این برند می شود. مدتی است که شایعاتی در مورد نسل بعدی این سری می شنویم. به تازگی مشخصات OnePlus Nord CE 3 به بیرون درز کرده است و این به ما ایده خوبی می دهد.

OnePlus NordCE 3

در اوایل این ماه، تصاویر زنده ای از OnePlus Nord CE 3 منتشر شد که صفحه نمایش LCD تخت با سوراخی برای دوربین سلفی را نشان می داد. روی قاب پشتی یک دوربین سه گانه متشکل از 2 دایره بزرگ قرار داشت.

دستگاهی در حال توسعه OnePlus رول CA3 در دست کاربر Konekjav است و او نرم افزار AIDA64 را راه اندازی کرد. اسکرین شات های زیر مربوط به نرم افزار OnePlus Nord CE 3 و AIDA64 است که مشخصات سخت افزاری مختلف آن را نشان می دهد.

بر اساس این تصاویر، گوشی میان رده جدید OnePlus برای سال 2023 با چیپست اسنپدراگون 695 و دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی عرضه خواهد شد.

گفته می شود OnePlus Nord CE 3 دارای صفحه نمایش LCD 6.7 اینچی با وضوح 1080p و نرخ تجدید تا 120 هرتز است که از استاندارد HDR10 نیز پشتیبانی می کند.

رم به عنوان 8 گیگابایت LPDDR4X ذکر شده است، در حالی که دستگاه احتمالاً 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی دارد. رابط کاربری اندروید 13 با اکسیژن در قسمت نرم افزار قابل مشاهده است.

دوربین اصلی دارای دو دوربین 2 مگاپیکسلی در دایره پایینی خواهد بود، یکی برای تاری پس زمینه در پرتره و دیگری برای عکس های ماکرو.

ما اطلاعات دقیقی در مورد زمان رونمایی از OnePlus Nord CE 3 نداریم، نظر شما چیست؟ آیا فکر می کنید این دستگاه را دوست دارید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا