اخبار فناوری

سرپرست پیشین اپ استور اپل مقصر مشکلات این فروشگاه را فیل شیلر، مسئول فعلی، می‌داند

اپل تاکنون شکایات زیادی را پیرامون مشکلات اپ استور از سوی توسعه‌دهندگان دریافت کرده است و درحالی‌که بهبودهایی برای رفع این نارضایتی‌ها صورت گرفته، یکی از مدیران سابق App Store معتقد است تا زمانی که فیل شیلر مسئولیت آن را برعهده دارد، هیچ پیشرفت یا تغییر عمده‌ای در این فروشگاه برنامه ایجاد نخواهد شد.

مشکلات اپ استور اپل 

فیلیپ شومیکر در سال 2009 بخش بررسی اپلیکیشن‌ها را در اپ استور ایجاد کرده و تا سال 2016 آن را اداره کرد. وی در مصاحبه‌ای با MobileGamer معتقد است که این یک مشکل غیرقابل مقیاس نیست، اما فیل شیلر دلیل عقب ماندن این بخش است. درحالی‌که دستورالعمل‌های بررسی App Store همچنان در طول زمان تغییراتی را دریافت می‌کند، تناقضات زیادی در این زمینه وجود دارد، به‌ویژه در قوانین که توسعه‌دهندگان را ناامید کرده است. شومیکر توضیح می‌دهد که ابزارهای هوش مصنوعی می‌توانند به‌راحتی 80 درصد کار را انجام دهند، اما به‌نظر می‌رسد سرپرست فعلی مخالف اتوماسیون است و درعوض از انسان‌ها می‌خواهد که همه برنامه‌ها را زیر نظر داشته باشند:

     «راه‌حل این ناهماهنگی که و من از گفتن آن متنفرم، این است: بیایید راه گوگل را درپیش بگیریم. به‌خصوص درحال‌حاضر با ابزارهای هوش مصنوعی که در دسترس هستند. شما احتمالاً می‌توانید 80 درصد از کارهایی که تیم بررسی انجام می‌دهد را با هوش مصنوعی انجام دهید. فیل [شیلر] می‌خواهد مجموعه‌ای از چشم‌ها را روی هر برنامه باشد. من معتقدم که او هنوز هم بر اساس یکی از آخرین چیزهایی است که استیو [جابز] به او گفته است، عمل می‌کند؛ یعنی این‌که شما همیشه باید مجموعه‌ای از انسان‌ها را روی هر برنامه‌ای که در فروشگاه قرار دارد، داشته باشید.»

شومیکر معتقد است که برای بهبود اپ استور اپل فیل شیلر باید از سرپرستی آن کناره‌گیری کند. شومیکر همچنین بیان می‌کند که اگر فیل عقب‌نشینی نکند، آنگاه قانون امور را در دستان خود می‌گیرد و اقداماتی را ارائه می‌کند که مجبور خواهد شد مدیر اپل این تغییرات را انجام دهد. رئیس سابق بررسی‌های اپ استور اپل همچنین بیان می‌کند که این غول فناوری در سال 2009 مستحق دریافت سهم 30 درصدی از توسعه‌دهندگان بود، اما در سال 2023 همه‌چیز باید متفاوت باشد:

     «این یک ابزار مفید است و آن‌ها باید هزینه‌های خود شامل قبوض آب و برق را از این طریق دریافت کنند، نه قیمت‌های نوآوری. فکر می‌کنم اگر اپل سهم دریافتی خود را به 5 درصد کاهش دهند، بسیار خوب عمل خواهد کرد، چیزی نزدیک‌تر به سهم کارت‌های اعتباری.»

مشکلات اپ استور اپل از دید سرپرست پیشین

مشکلات اپ استور اپل از دید سرپرست پیشین

حتی اگر اپل تصمیم بگیرد درصد دریافتی خود را به 5 درصد کاهش دهد، شومیکر معتقد است که این مقدار برای پوشش هزینه‌های عملیاتی بازاریابی، بررسی و سایر هزینه‌های پیرامون اپ استور کافی است.

شومیکر ادعا می‌کند که کار تحت مدیریت فیل سخت بوده است، زیرا او به مردم و فرزندانشان توهین می‌کند و کارمندان را نیز متعجب می‌کند که چرا در وهله اول در شرکت کار می‌کنند. می‌توانید کل مصاحبه را با کلیک بر روی این لینک مشاهده کنید و در نظرات به ما بگویید که آیا فکر می‌کنید اپل باید اتوماسیون را به سیستم بررسی اپ استور خود اضافه کند یا خیر.

دیدگاه شما پیرامون مشکلات اپ استور اپل از دید سرپرست پیشین آن چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/06/26/%D8%B3%D8%B1%D9%BE%D8%B1%D8%B3%D8%AA-%D9%BE%DB%8C%D8%B4%DB%8C%D9%86-%D8%A7%D9%BE-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D8%A7%D9%BE%D9%84-%D9%85%D9%82%D8%B5%D8%B1-%D9%85%D8%B4%DA%A9%D9%84%D8%A7%D8%AA-%D8%A7/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا