اخبار فناوری

مشخصات احتمالی Sony Xperia 1 Mark 5 منتشر شد

در حالی که دیروز یکی از آخرین گزارش ها در سونی اکسپریا 1 ولت با بررسی با هم، امروز ادعای جدیدی در مورد پرچمدار 2023 سونی داریم.در این اطلاعات جدید، مشخصات احتمالی سونی Xperia 1 Mark 5 اعلام شده است.

مشخصات احتمالی Sony Xperia 1 Mark 5

در حالی که اطلاعات زیادی در مورد گوشی پرچمدار نسل بعدی سونی، به عنوان مثال. Xperia 1V منتشر شده است، اکثر آنها تا کنون تمایل به حدس و گمان داشته اند. آخرین گزارش نیز تفاوتی ندارد، زیرا یک منبع ناشناس در بخش نظرات یک وب سایت ژاپنی در مورد سخت افزار Xperia 1 Mark 5 و زمان بندی عرضه صحبت کرده است.

مشخصات منتسب به Xperia 1 Mark 5

مشخصات منتسب به Xperia 1 Mark 5

ظاهرا سونی اکسپریا 1 ولت صفحه نمایش 6.5 اینچی با رزولوشن QHD+ و نرخ نوسازی متغیر بین 1 تا 120 هرتز خواهد بود.گفته می شود این صفحه نمایش از پنل E6 AMOLED است.

در قلب این دستگاه یک تراشه قرار دارد اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام 12 گیگابایت رم LPPDR5X و 256 گیگابایت حافظه UFS 4.0 را برای بازارهای اروپا و ایالات متحده ارائه خواهد کرد. مدلی با 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی در آسیا عرضه خواهد شد.

دوربین همان جایی است که ادعا می کند Xperia 1 Mark 5 او بزرگترین تغییر را خواهد داشت. دوربین اصلی از سنسور 12 مگاپیکسلی 1/1.7 اینچی به سنسور 12 مگاپیکسلی 1/1.28 اینچی ارتقا خواهد یافت که بهبود قابل توجهی در اندازه پیکسل و عملکرد آن است.

البته تا جایی که ما می دانیم چنین سنسوری به طور رسمی معرفی نشده است. همه سنسورهای شناخته شده در این اندازه دارای وضوح بالاتری هستند و از فناوری فیوژن پیکسل استفاده می کنند.

به همین ترتیب، دوربین های فوق عریض و تله فوتو نیز ارتقا یافته اند. ظاهراً دوربین فوق عریض قرار است سنسور بزرگ‌تری داشته باشد، در واقع حتی کمی بزرگ‌تر از دوربین اصلی Xperia 1 IV، و لنز با زاویه بازتر. همچنین به نظر می رسد که لنز تله فوتو دارای سنسور بزرگ تری باشد، در حالی که محدوده زوم اپتیکال متغیر از 85-125 میلی متر به 70-105 میلی متر افزایش می یابد.

از دیگر مشخصات این گوشی می توان به باتری 5000 میلی آمپر ساعتی، جک 3.5 میلی متری، اسلات Micro SD، درگاه USB C با استاندارد USB 4.0، گواهی IP68 و دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی (مشابه مدل سال گذشته) اشاره کرد.

گفته می شود سونی اکسپریا 1 وی در 9 مارس معرفی و در ابتدای سال 1402 در بازار عرضه خواهد شد.

تصویر لو رفته سونی اکسپریا 1 مارک 5: احتمالا داغ ترین گوشی با اسنپدراگون 8 نسل 2

پیش از این تصویری واقعی از Xperia 1 V منتشر شده بود که چیدمان دوربین اصلی را نشان می داد. همچنین ادعا شده است که این دستگاه ضخامت کمی دارد و به همین دلیل ممکن است به داغ ترین گوشی با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 تبدیل شود.

نطر شما چی هست؟ با این مشخصات می توان گفت که پرچمدار 2023 سونی جذاب است؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا