اخبار فناوری

شیائومی میکس فولد ۳ موفق به دریافت گواهینامه MIIT شد

شیائومی قرار است تا با عرضه میکس فولد ۳، به بازار رقابتی گوشی های هوشمند تاشو بازگردد. در حال حاضر، این دستگاه موفق به دریافت گواهینامه MIIT شده است. انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند تاشو آینده شیائومی در ماه آگوست (اواسط مرداد تا اوایل شهریور) معرفی شود. با مایفون مگ همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

شیائومی میکس فولد ۳ احتمالا در ماه آگوست معرفی می‌شود

بازار گوشی های تاشو با عرضه نماینده های سامسونگ و آنر بسیار داغ شده است. سایر برند ها مانند اوپو و وان پلاس نیز، در حال آماده شدن برای رونمایی از گوشی تاشو خود هستند. همین امروز نیز، سامسونگ از Galaxy Z Fold 5 رونمایی کرد. تصویر گواهینامه MIIT شیائومی میکس فولد ۳ توسط Mukul Sharma در توییتر به اشتراک گذاشته شد. این گواهی شماره مجوز و شماره مدل این گوشی تاشو را (به ترتیب 00-B324-238711 و 2308CPXD0C) نشان می‌دهد. این دستگاه از شبکه اینترنت 5G برخوردار بوده و از شبکه های مختلف مانند 5G، 4G، 3G و 2G و همچنین از فناوری eMBB پشتیبانی می‌کند. انتظار می‌رود که قابلیت رومینگ شبکه 5G نیز وجود داشته باشد.

گواهی MIIT

شیائومی میکس فولد ۳ چندی پیش موفق به دریافت 3C شد. همان طور که Gizmochina اشاره می‌کند، گواهی مذکور برخی از مشخصات این تلفن هوشمند تاشو را فاش کرد. هم اکنون می‌دانیم که این دستگاه از تراشه اورکلاک شده اسنپدراگون ۸ نسل ۲ برخوردار خواهد بود. احتمالا Xiaomi MIX Fold 3 اولین گوشی تاشویی خواهد بود که از قابلیت شارژ بی سیم ۵۰ واتی پشتیبانی می‌کند. احتمالا این دستگاه از شارژ سریع سیمی ۶۷ واتی نیز پشتیبانی کرده و از باتری پرظرفیت ۴,۸۰۰ میلی آمپری برخوردار خواهد بود.

Xiaomi MIX Fold 2

افشاگر معروف اطلاعات یعنی Digital Chat Station ادعا می‌کند که Xiaomi MIX Fold 3 دارای بدنه شیشه ای منحنی سفید، چهار لنز دوربین (یک دوربین پریسکوپی با قابلیت زوم اپتیکال ۵ برابر) و یک لولای قطره ای جدید خواهد بود. لولای جدید این تلفن هوشمند به ضخامت کم آن کمک کرده و آن را سبک تر خواهد ساخت. انتظار می‌رود که دوربین های این گوشی هوشمند تاشو با همکاری لایکا توسعه یابد. ادعا می‌‌شود که MIX Fold 3 نسبت به نسل قبلی خود، نازک تر، سبک تر و با دوام تر خواهد بود. این دستگاه در کارخانه هوشمند شیائومی در Yizhuang پکن تولید خواهد شد که از «سیستم‌های تولید هوشمند» برای افزایش دقت استفاده می‌کند.

شیائومی میکس فولد ۳ از تراشه اورکلاک شده اسنپدراگون ۸ نسل ۲ بهره می‌برد

با توجه به اطلاعات فاش شده، نظر شما درباره Xiaomi MIX Fold 3 چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/07/28/%D8%B4%DB%8C%D8%A7%D8%A6%D9%88%D9%85%DB%8C-%D9%85%DB%8C%DA%A9%D8%B3-%D9%81%D9%88%D9%84%D8%AF-%DB%B3-%D9%85%D9%88%D9%81%D9%82-%D8%A8%D9%87-%D8%AF%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D9%81%D8%AA-%DA%AF%D9%88%D8%A7%D9%87/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا