اخبار فناوری

سامسونگ آپدیت One UI Watch 5 گلکسی واچ 5 را منتشر کرد

سامسونگ به‌تازگی انتشار آپدیت پایدار One UI 5 Watch را برای گلکسی واچ 5 و گلکسی واچ 5 پرو در کره جنوبی آغاز کرده است. انتظار می‌رود این نسخه در آینده نزدیک برای تمامی کاربران در دسترس قرار گیرد.

آپدیت One UI Watch 5 گلکسی واچ 5

پیش از این گزارش‌هایی درباره انتشار One UI Watch 5 در این هفته منتشر شده بود و درنهایت، این نسخه راه خود را برای مدل‌های Galaxy Watch 5 بار کرد.

به‌روزرسانی گلکسی واچ 5 ازطریق نسخه R920XXU1BWH3/R920OXM1BWH3 منتشر می‌شود و حجم آن 1.7 گیگابایت است. کاربران باید به یک شبکه Wi-Fi سوئیچ کنند زیرا ممکن است تمام حجم دیتای آن‌ها را مصرف کند.

برخی از پیشرفت‌های عمده در One UI Watch 5 وجود دارد که نظارت‌بر سلامت و خواب را در دستگاه‌های Galaxy Watch 5 و Galaxy Watch 4 شما افزایش می‌دهد. پیشرفت‌های کوچک در رابط کاربری مطمئناً قابلیت استفاده و دسترسی به برخی از ویژگی‌های پرکاربرد این ساعت‌های هوشمند را افزایش می‌دهد. چند انیمیشن جدید نیز وجود دارد که همه چیز را صاف‌تر و واضح‌تر نشان می‌دهد.

آپدیت One UI Watch 5 گلکسی واچ 5

آپدیت One UI Watch 5 گلکسی واچ 5

علاوه‌بر این، واچ‌فیس‌های جدید دسترسی به مناطق ضربان قلب شخصی‌سازی‌شده، کنترل صدا برای تماس‌های دریافتی و امکان بی‌صدا کردن آن‌ها را فراهم می‌کند. One UI Watch 5 قابلیت‌های جدید تجزیه‌وتحلیل خواب را با خواندن ثبات خواب، آموزش خواب و غیره همراهی می‌کند. اکنون می‌توانید اعلان‌ها را برای ریتم‌های نامنظم قلب پینگ کنید. ویژگی‌های Track Run و تمرین سفارشی ازجمله دسترسی به پایگاه داده فایل GPX برای مسیرهای جدید نیز اضافه شده است.

چندین پیشرفت دیگر نیز وجود دارد، ازجمله کاشی Time App، امکان مرتب کردن و ایجاد پوشه‌های جدید و Galaxy Buds Tile برای فعال کردن صدای 360 درجه.

کاربران علاقه‌مند می‌توانند به Watch Settings > Watch Software Update ساعت مراجعه کنند و سپس روی Download and Install ضربه بزنید تا آخرین به‌روزرسانی را دریافت کنند. این نسخه ابتدا برای تعداد کمی از کاربران ارائه می‌شود و پس از تأیید موفقیت‌آمیز ثبات سیستم‌عامل جدید، شاهد ارائه گسترده‌تر آن خواهیم بود.

نظر شما درباره آپدیت One UI Watch 5 سری Galaxy Watch 5 چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/09/01/%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%B3%D9%88%D9%86%DA%AF-%D8%A2%D9%BE%D8%AF%DB%8C%D8%AA-one-ui-watch-5-%DA%AF%D9%84%DA%A9%D8%B3%DB%8C-%D9%88%D8%A7%DA%86-5-%D8%B1%D8%A7-%D9%85%D9%86%D8%AA%D8%B4%D8%B1-%DA%A9%D8%B1/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا